A Három királyság titkáról



Sziasztok!
Frissítettem a folyamatban lévő fordítás rubrikát, mondjuk úgy, aktualizáltam. Ezzel együtt azért ismertetem, hogy a hét vége felé lesz alkalmam fordítani, a héten zárthelyi dolgozatra való tanulás okán sajnos nem. Addig kérlek legyetek türelemmel. Még nekem is vissza kell kicsit rázódnom a kínai sorozatvilágba a koreai filmfordítás után, illetve újra felvenni a fonalat.
Ezzel együtt nagyon köszönöm, hogy bizalmat szavaztatok nekem, és nem láttam úton-útfélen kételkedő hangokat, akik aggódtak volna a sorozat folytatását illetően.
Köszönöm nektek! Ezért szeretek fordítani! :)


Milly

Megjegyzések

  1. Nagyon szépen köszönöm!😍😘💖
    Szerkesztés vagy törlés

    VálaszTörlés
  2. Nagyon várom már a folytatást, de megértem, hogy van más elfoglaltságod is. Így hát türelmesen várok a folytatásra. A dolgozathoz meg egy kalappal!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, hogy fordítod, a tanulásnál nincs fontosabb.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm az információt ! Nagyon várom már a folytatást, de türelmesen várok, sok sikert a dolihoz!

    VálaszTörlés
  5. Szia Milly!
    Köszönjük az információt! a vizsgádhoz nagyon sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése