FORDÍTÁS: TIK TOK - Boldog Karácsonyt!

TIK TOK - Ketyeg az óra
[TIK TOK]

Szeretnék mindenkinek nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánni, és hogy én is hozzátegyek egy kis apróságot minden kedves nézőm karácsonyfája alá, elhoztam nektek kedvenc kínai színészem Wallace Chang filmjét, ami nem máshol játszódik, mint kedvenc ázsiai országomban, Koreában, s melyben nagy ellenfelét a méltán híres koreai színész; Lee Jung Jae alakítja! 

Még egyszer mindenkinek jó pihenést, sok-sok bejglit és örömteli pillanatot kívánok az ünnepekre! 

A filmről:

Guo Zhida bombatámadást tervez a stadionba, ahol épp telt házas meccset játszanak, hogy megszerezze a pénzt egy szerencsejátékozó csapattól. A koreai rendőr és Zhia pszichológusa összefognak, hogy megelőzzék a támadást, miközben egy nagy titokra derítenek fényt.






Megjegyzések

  1. Köszönöm a jó kívánságot és az ajándékot!!! Nekem is a kedvenc színészem Wallace Chang, ezért nagyon boldog vagyok. Boldog, Békés Ünnepeket kívánok!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy boldogságot hozhatok a fa alá, és köszönöm neked is jókívánságaidat! :)

      Törlés
  2. Milli Kedves!

    Köszönöm szépen a feliratot és a munkádat. Neked is kívánok Nagyon Boldog Ünnepeket és jó egészséget. Szeretem a munkádat, pontos, precíz és szinte észre sem veszi az ember, hogy olvasni kell, annyira együtt van a filmmel.Szerettel csabamama2

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ildi!
      Nagyon boldoggá tettél, szavaid őszintén megmelengették szívemet! Nagyon örülök, hogy szereted a munkámat, az ilyen pozitív visszajelzésektől pedig el vagyok ájulva!

      Én a filmet AvistaZ-ról töltöttem le, sajnos most nagy itt a karácsonyi készülődés, de ha lesz egy kis időm, igyekszem keresni (ha addig még nem találsz) másik letöltési módot!
      Puszillak,
      Milly

      Törlés
  3. Milli Kedves!

    Kérlek szépen egy letöltési lehetőséget a Tik-tak-ra tudnál javasolni? Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  4. Szia Lili! Megnéztem a filmet, nagyon tetszett, köszönet érte, hogy lehetővé tetted számunkra ezt az élményt. Esetleg nincs kedved a legújabb Wallace sorozatot (All out of Love) lefordítani? Tudom, hogy 70 részes, ezért nem akarja senki lefordítani, de állítólag nagyon jó. Még egyszer Boldog Karácsonyt!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Éva!
      Örülök, hogy tetszett :)
      Sajnos már beterveztem egy hosszabb kínai sorozatot, és a 70 rész nekem is nagyon hosszú. Még megnézni is, nemcsak fordítani. Azért majd gondolkozom rajta!
      Neked is nagyon boldog Karácsonyt!!! :)

      Törlés
  5. Drága Lili!
    Áldott,Békés Karácsonyt kívánok Neked és nagyon Boldog Új Évet !
    Köszönöm szépen az ajándék filmet és az még hab a tortán,hogy Wallace Chang játszik benne.Bevallom az All out of Love c. sorozatba belenéztem és nem bírtam abbahagyni,így végig néztem,annak ellenére,hogy nem értettem sok mindent,de gondoltam nem sok remény van,hogy lefordítja valaki.Olyan előfordul,hogy néhány 40 részest lefordítanak,de 70 túl sok még nézni is,valóban :) Jó pihenést az ünnepek alatt. <3

    VálaszTörlés
  6. Szia! NAgyon szépen köszönöm a frisst ::) Boldog Karácsonyt kívánok!!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Milly,köszönöm a feliratokat és kívánok neked Boldog új évet.

    VálaszTörlés
  8. Kedves Milly ezt a filmet honnan tölthetném le az Avistazon kívül :) Köszönöm a válaszodat és az eddigi munkáidat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Kedves Zsuuu333!
      Sajnos nem tudok más elérhetőséget javasolni, mivel én AvistaZ-ről töltöttem le, valamint ha ismernék is másik linket, nem bízom meg benne, nem szeretnék olyan letöltési oldalt javasolni, ami kárt tehet a számítógépedben.

      Üdvözlettel,

      Milly

      Törlés
  9. Kedves Milly ezt a filmet honnan tölthetném le az Avistazon kívül :) Köszönöm a válaszodat és az eddigi munkáidat :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése