FORDÍTÁS: A Thousand Days' Promise 1.rész

1.rész

A kis kínai kiruccanásom után most visszaevezek a koreai doramák nagy-nagy tengerére, és egy igen különleges, fájdalmas történettel érkezem! Jó szórakozást az első részhez!

Beleszeretni egy nős férfiba nem éppen szerencsés. Na és egy eljegyzett férfiba? Seo-Yeon annak tudatában kezd kapcsolatot Ji-Hyung-gal, hogy tudja, nem lesz hosszú a szerelmük, mivel a férfi már egy másik lánnyal van elkötelezve. Kapcsolatukat a végsőkig titokban tartják, még azelőtt a férfi előtt is, akiknek köszönhetik ismeretségüket; Jae-Min sem tud a titkos afférról, igaz, minden bizonnyal megakadályozta volna. Szerelmük  a titkos találkákon keresztül egészen addig éli világát, míg Ji-Hyung anyja, akinek menyasszonyát, Hyang-Gi-t is köszönheti, kitűzi fia esküvőjének dátumát.




A felirat elvileg az összes fellelhető verzióhoz passzol, de én a következőt ajánlom:
A Thousand Days' Promise (2011) 720p-HANrel
Ezen belül pedig:
A.Thousand.Days.Promise.E01.111017.HDTV.X264.720p-HANrel



Megjegyzések

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Milly! Segítenél abban,hogy hol tudom a A Thousand Days' Promise filmet letölteni? Segítségedet köszönöm.Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata! :)
      AvistaZ-ról, illetve ezt a megás linket osztotta meg velem egy kedves nézőm:
      https://dramaindo.co/?p=1900
      Elvileg passzol a felirat! :)
      Jó szórakozást, remélem tudtam segíteni!

      Törlés
  3. Én is ezt keresem, mert az Avistán hatalmas méretben van fent. 34.5 GB, és 30.7 GB. Ezt sok gép nem bírja
    Kisebb méretbe hol lehet? Köszönöm ha segítesz!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ezt a linket kaptam egy nézőmtől, elvileg működik hozzá a felirat:
      https://dramaindo.co/?p=1900
      Remélem tudtam segíteni!

      Törlés
  4. Drága Lili!
    Nagyon szépen köszönöm a A Thousand Days'Promise első részét
    és a linket is :) Nagyon kíváncsi vagyok rá milyen lesz.
    Nem tudom írtam-e már,hogy tetszik az új oldalad is.
    Gyönyörű hétvégét <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cicusom!
      Nagyon szívesen! :)
      Könnyes, komoly, de szép, én legalábbis így látom :)
      Nagyon örülök, hogy tetszik, köszönöm a visszajelzést%
      Neked is csodaszép hétvégét!!! :)

      Törlés
  5. Kedves Lilili!nagyon szeretem forditasaid de az elmult időben nem tudom nezni a Sorozat Baraton mert veszelyes kod miatt nem engedi a linket elinditani.Csak azt szeretném megkérdezni lehetséges az indára feltenni az uj sorozatod és A tábornok és én cimü sorozatod? Köszönöttel és tisztelettel judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Judit!
      Kérdésedre a korábbiakban már válaszoltam. Kérlek nézd meg!
      Üdvözlettel: Milly

      Törlés
  6. Szia ,segítséget szeretnék kérni,hogy a részeket hol birnám letölteni?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése