OFF: Bocs, hogy így eltűntem!

Sziasztok!

A tegnapi napon kaptam egy nézőm levelét, ami őszintén megmelengette a szívemet, és sokkal jobban éreztem magam! Zs. írt nekem, az után érdeklődve, mi van velem, ugye nem vagyok beteg, egy hónapja nem adtam hírt magamról. 


Utóbbi nem teljesen igaz, mert mind Sorozatbaráton, mind ÁÉ-n jeleztem, hogy a vizsgáim miatt bizonytalan ideig nem tudom, mikor tudok fordítani. Nos, abban viszont mindenképp igaza volt, hogy se itt, se a Facebook-on nem jeleztem eltűnésemet, ezért most megteszem, hátha más is idetéved; 

VIZSGAIDŐSZAK MIATT EGY IDEIG BIZONYTALAN, MIKOR VAN IDŐM FORDÍTANI! 


Megértéseteket köszönöm! 


Milly

Megjegyzések

  1. Vizsgázz jól, ez a legfontosabb, aztán jelentkezz! Várunk türelemmel! Szeretettel: Rosarium

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves Rosarium!
      Szép hétvégét kívánok neked! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése