FORDÍTÁS: Secret of the Three Kingdoms 1-2. rész

1-2.rész
Vissza Kínába! A hadvezér és én [General and I] örömteli fordítása után most egy komolyabb, igazsághűbb sorozat magyarra fordításába kezdek, ez pedig A három királyság titka! 54 részen keresztül élvezhetjük majd egy palotán kívül született herceg császárrá válását, valamint intrikák és ármánykodások sorát! 

Az epizódokat letölthetitek az AvistaZ-ról, a feliratot a 720p verzióhoz készítem!

A feliratokat két részes adagokban, - lassabb haladás esetén részenként -, fogom hozni nektek!

Bevezető, szinopszis:
A három királyság titka a Han dinasztia Xian császára (Ma Tian Yu) és a nagy hatalommal bíró Cao Cao hadúr (Tse Kwan Ho) közti hatalmi viszályra koncentrál. A történet Wang ágyas ikreinek születésével kezdődik; Liu Xie (Xian császár) és Liu Ping. Hogy megvédje gyermekeit a szövetkező He császárnétól, Wang ágyas beviszi Liu Xiét a palotába, másik fiát pedig egy bizalmas szolgájára bízza, hogy vigye ki Liu Pinget a palotából. Tizennyolc évvel később a betegeskedő Liu Xie visszahívja testvérét a fővárosba, hogy Liu Ping helyettesítse ikerfivérét a Han dinasztia császáraként. Cao Cao ravasz tanácsadója, Guo Jia (Sunny Wang) gyanakodni kezd Liu Ping valódi kilétére, azonban Sima Yi (Elvis Han) és Fu Shou császárné (Wan Qian) segítségével, Liu Pingnek sikerül féken tartania az ambíciózus Cao családot.


Megjegyzések

  1. Jó történetnek ígérkezik, köszönöm szépen, hogy fordítod!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm az első két rész feliratát. Ma Tian Yu-t az Ice fantasy kis hercegeként kedveltem meg, örülök, hogy újabb szerepben is láthatom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én viszont mindenképpen felveszem a nézendők listájára az Ice fantasy-t, mert még nem láttam, ebben viszont eddig nagyon meggyőző az alakítása :)
      Remélem tetszeni fog Neked is!

      Törlés
  3. Le töltöttem magamnak az AvistaZ-ról a filmeket hozzá és nagyon örülök, hogy nincs rajta a kínai írásjel! Köszönöm szépen az első 2 rész feliratát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, szuper, ennek örülök.
      Igen, a felirat engem is zavart kicsit, meg lehet szokni, de azért örülök, hogy ezen pl. nincsen :)

      Törlés

Megjegyzés küldése