FORDÍTÁS: A Thousand Days' Promise 20. rész - BEFEJEZŐ RÉSZ

20.rész
Szeretlek. Köszönöm. Sajnálom.

Elérkeztünk az utolsó részéhez ennek a roppant kemény sorozatnak. Örülök, hogy vége van, a végére már annyira eldurvult, hogy nem hiszem, hogy képes lennék még 2-3 részt fordítani ebből. 

A maratonozóknak jó szórakozást kívánok, és köszönöm minden nézőmnek, aki végigkövette velem ezt a sorozatot, remélem, a következőnél is velem tartotok! 





A felirat elvileg az összes fellelhető verzióhoz passzol, de én a következőt ajánlom:
Thousand Days' Promise (2011) 720p-HANrel
Ezen belül pedig:
A.Thousand.Days.Promise.E20.END.111220.HDTV.X264.720p-HANrel

Megjegyzések

  1. Nagyon szépen köszönöm a munkádat! Most már mehet a maratonozás. További szép hetet, és jó munkát persze kedvet is a továbbiakban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Jó szórakozást a maratonhoz!
      Köszönöm szépen!

      Törlés
  2. Millió köszönet érte Milly és ma én is befejezem....nincs más program ♥

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a munkádat! Nagyon szép, fájdalmas sorozat volt, remek szereplőkkel.
    Én is további jó munkát és jó egészséget kívánok!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Lili, köszönöm szépen a sorozat fordítását.
    Üdv: Eugenia

    VálaszTörlés
  5. Kedves Lili! Szeretném én is megköszönni hogy elvállaltad a fordítást. Még nem láttam, de hétvégére már biztosan meglesz a programom. ♥ :)

    VálaszTörlés
  6. Szerbusz Milly, befejeztem.....csodálatos volt, de nagyon nehéz és szomorú. A szereplők mind nagyon jók voltak a rájuk írt szerepekben, de a végére elfáradtam. Nem számítottam pozitív befejezésre és igen a végére már eldurvult. Akkor már csak azért izgultam, hogy a férj ne roppanjon össze, hisz neki a gyerekre is gondolnia kellett. Szóval szomorú történet, sajnos azonban ez a betegség létező és az életben is előfordul. Köszönöm Neked hogy dolgoztál rajta és magyar fordítással nézhettem Az biztos egy darabig nem kívánok nézni semmit, illetve majd valami könnyed vígjátékot később. Rae Won mint mindig Remekelt!! Sok sikert a következő munkádhoz. Puszi Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Éva!
      Köszönöm a véleményedet, azt hiszem mindenben egyetértünk. Én is csodálom a színészek játékát, és nemcsak a főszereplőkét, de a mellékszereplőkét is. A nagynéni és Hyang Gi abszolút, de én a mindig közömbös, érzelmeit ritkán kimutató nagybácsit is az egekbe emelném, főleg az utolsó részben nyújtott alakításáért. Nem mondott sokat, de az arcán megmutatkozó érzelmei mindig szíven ütöttek.

      Törlés

Megjegyzés küldése