FORDÍTÁS: A Thousand Days' Promise 17.rész

17.rész
Büszke vagyok Rád!

Közeleg a karácsony, és Seo Yeon vendégül látja volt kollégáit egy vacsorára. Emellett ahogy egyre közeledik az anyává válás napja, ő is érdeklődni kezd a nő iránt, aki életet adott neki, holott eddig úgy érezte, soha többé nem akarja látni. 




A felirat elvileg az összes fellelhető verzióhoz passzol, de én a következőt ajánlom:
Thousand Days' Promise (2011) 720p-HANrel
Ezen belül pedig:
A.Thousand.Days.Promise.E17.111212.HDTV.X264.720p-HANrel

Megjegyzések

  1. Szia Lili!
    Köszönöm szépen a 16-17. rész feliratát.Nagyon tetszik az új dizájn.
    A színek is nagyon jók,olyan finom :) Látom,hogy betervezted a
    Secret Of The Three Kingdoms c.sorozatot.Most utána is nézek,mert
    biztos jó,ha belevágsz egy 54 részesbe :)
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cicus! :)
      Nagyon szívesen!
      Oh, örülök, hogy tetszik, bár még alakítgatok rajta, mert pl. nem tudom, mennyire olvasható ez a sárga szín, és talán a betűméretet is növelni kellene.
      Érdekes sorozat lesz, nem feltétlenül romantikus, ami azt illeti. :)

      Törlés
  2. Ez nekem is eszembe jutott,hogy a sárga kicsit halvány és szerintem a barna is jól illene ide,
    olyasmi mint az alapnak a színe.Közben belenéztem a Secret Of The Three Kingdoms részeibe
    és nagyon jónak néz ki,úgy hogy veled tartok,mint mindig :)
    Szép napot ma is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, akkor majd ha lesz időm meg is változtatom barnára! Köszönöm a tippet :)
      Nagyon örülök, várlak majd :)

      Törlés

Megjegyzés küldése