Mégis érkezik a magyar mozikba a Crazy Rich Asians!?!?



A Mamma Mia 2.-t sem vártam annyira, mint ezt a filmet! Aki még nem látta az előzetesét, hát itt van: 

És a rövid filmjelenet, ami bővebb betekintést nyújt a film hangulatába:


Nem véletlenül angol előzetest és filmjelenetet osztottam meg veletek. Eddig ugyanis nagyon úgy tűnt, nem várható magyar szinkronos előzetes. Közeledve ugyanis az amerikai premierhez, ami most csütörtökön volt, semmi hírét nem hallottuk magyar mozis bemutatkozásnak. Semmi előzetes, semmi forgalmazó, semmi, pedig a film alapjául szolgáló regény megjelent magyarul nyár elején Kőgazdag ázsiaiak címmel, a Kossuth kiadó gondozásában. Alkalmam még nem volt az elolvasására, de mindenképpen tervezem, viszont mivel most rengeteg olvasásra váró könyvem van a polcomon, így ez is tolódik. A filmet azonban ettől függetlenül látni akartam. 

A Google a legjobb barátod! Nem véletlenül mondják ezt, ugyanis a minap begépeltem a film címét, hogy még több infóhoz jussak róla a premier kapcsán, és ott virított nekem, hogy a magyar bemutatója 2018. szeptember 20. Előzetes, mint mondtam, továbbra sincs, se hivatalos bejelentés a film érkezéséről, pusztán reménykedhetünk, hogy nem kamu, a Google nem téved, és tényleg jön szeptemberben a szingapúri kínaiak rongyrázásáról szóló film! A kritikusok is jó értékeléssel illették a filmet, aminek még jobban örülök, annak ellenére, hogy bizonyára akkor is megnézném, ha csak két csillagot kapott volna a tízből.




Megjegyzések