General and I - Olvasd el!


Közel egy hónapja véget ért a General and I, és én is már a következő sorozatom fordítására készülök! Azonban úgy éreztem, nem lenne teljes a sorozat, ha nem osztom meg veletek annak eredetijét. Maga a sorozat ugyanis, talán tudjátok már, egy könyvön, nevezetesen Feng Nong regényén, webnovelláján, az A Lonesome Fragnance Waiting to be Appreciated-en (Gu Fang Bu Zi Shang) alapul. 
Magyarul sajnálatos módon nem elérhető fordítása, én is csak az angol rajongói fordítását találtam meg, az azonban határozottan elfogadható; 


A történet lényegében ugyanaz, helyenként más szereplőkkel és nevekkel, ez ne zavarjon meg senkit! Én eddig még csak egy fejezetet olvastam belőle, könnyed nyelvezetű és olvastatja magát, látszik, hogy nem egy profi fordításról van szó!

A megosztott linken kívül megtalálható még Wattpad-on is, döntsétek el ti, nektek melyik fordítás a megfelelő!

Megjegyzések