FORDÍTÁS: General and I 60.rész

60.rész
Kedvesem. Visszatértem.

Nemcsak a kívülről érkező ellenséggel kell számolnia He Xiának, hanem a belső ellenfeleivel is, akiket eddig még nem ismer. Habár régensherceg és hatalmas győzelmeket hozott Bai Lannak, ugyan melyik katona áldozná életét egy jöttment, idegen földről származó hercegért, akiről ráadásul az a hír járja, hogy még a szeretett hercegnőjükkel is végzett céljainak eléréséhez!?


Megjegyzések

  1. Nagyon szépen köszönöm, Milly! Nagyon szeretem ezt a sorozatot, már többször megnéztem a lefordított részeket. Bevallom nekem azért a főszereplő páros a kedvencem, de a másik két pár is kivívja a nézők rokonszenvét. Hát, He Xia elég ellentmondásos figura. Még egyszer köszönöm! Bunné Jutka

    VálaszTörlés
  2. Szia Lili!
    Nagyon szépen köszönöm a 60.részt.Kemény csata lesz,de legalább már mindenki együtt van,nagyon örültem,hogy a tábornokot is sikerült megmenteni és a kis doktornő is megtalálta a párját.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése