FORDÍTÁS: General and I 44.rész

44.rész

Őszinte leszek, én végigzokogtam ezt a részt! Nem is tudok mást mondani... Sírok. Tényleg, még mindig. Pedig másodszor néztem meg, és még így sem bírtam ki könnyek nélkül. Zsepit készítsen mindenki! Kelleni fog!



Megjegyzések

  1. Hát én jól kiszúrtam magammal,mert nem tudtam,hogy máris hozod a 44.részt és a 43.után muszály volt kukucskálnom,mert nem akartam elhinni,hogy meghalt Ping Ting,és bár sokat nem értettem belőle de a könnyeim csak úgy folytak megállás nélkül.Ma pedig itt a fordításod is,úgy,hogy nem tudom elapadtak e mára a könnyek,de hamarosan kiderül :( Köszönöm,hogy ilyen gyorsan lefordítottad.<3 Szegény Bei Ji mit élhet át! Szép estét.

    VálaszTörlés
  2. Helyzet jelentés :D Hiába volt minden,újra végig bőgtem a 44.részt Bei Jiet,de aztán jött a 45.rész és nagyon hálás vagyok érte,hogy ilyen gyorsan lefordítottad,mert így megnyugodva könnyebb várakozni a következő részekre,még akkor is ha tudjuk,Bei Jie nem tudja meg a jó hírt és az ő szenvedése ki tudja meddig fog tartani.Bezzeg He Xia megkönnyebült. Persze aki világ uralomra tör...Gyönyörű estét ma is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése