OFF: General and I vélemények


Sziasztok! 
Most egy kisebb off-bejegyzés következik!

Hamarosan, egészen pontosan amikor elkészülök vele, elérkezünk a sorozat feléhez!
Ennek okán most egy kisebb kérdéssorral készültem nektek, mivel kíváncsi vagyok a véleményetekre!:)
1. Nagy általánosságban hogy tetszik a sorozat?
2. Mit gondolsz a főszereplőkről?
3. Mit gondolsz a színészi játékról?
4. Chu Bei Jie vagy He Xia?
5. Bai Ping Ting vagy Yao Tian?
6. Ki a kedvenc mellékszereplőd?
7. Ki a "kedvenc" gonosz szereplőd?
8. Kit utálsz a legjobban?
9. Melyik eddigi eseményt/pillanatot emelnéd ki a sorozatból? Melyik volt a legjobb?
10. Elégedett vagy-e a fordítással, esetleg lenne-e hozzá megjegyzésed, észrevételed? (Tempó, nyelvhelyesség, stb.)


A véleményeket várom kommentben, de az emailekre (millyfansub@gmail.com) is várom őket! :)

Köszönöm, hogy eddig is velem tartottatok! :)


Megjegyzések

  1. Kedves Lili !
    Először is nagyon köszönöm hogy fordítod ezt a sorozatot.nagyon vágytam rá hogy meg nézzem rendes fordítással ,próbáltam a Googlés megoldást ,de valahogy nem nagyon értettem benne sok dolgot az az félre értettem sok sok dolgot .Most a te felirataiddal tökéletesen értem a dolgokat . Kérdésedre válaszolva a kedvenceim természetesen a két főszereplő De nagyon jó színész aki He Xiát alakítja ,hú nagyon haragszok rá de nagyon jó ,sok arcú .Nem szeretem a Yao Tiant ,de a Zui Jut a kis doktor lányt nagyon és a Chu Bei Jie szolgáját vagyis azt hiszem elég magas rangja van ,őket a kis nővel szeretem .haragszok a királyra a Li uralkodóra ,viszont a ki a királyi hitvest alakítja nagyon jó színésznő ,bár ugye őt sem szeretjük .A kedvencem a 28 rész volt De nagyon szerettem azt a részt amikor Bai Ping Ting vezette a sereget a General ellen ,milyen jól eltalálta ,hogy mit akar a méhekkel Chu Bei .Mindig meg hagyok 2 részt a hogy fordítod mert így szeretem nézni ,minden héten van rész fordítva van mikor kettő is így nem esek ki a film hatása alól .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, sajnos a Google szeret ferdíteni. De talán a semminél jobb. Viszont szerintem sokat elvesz a sorozat értékéből.
      Nagyon örülök, hogy tetszik a He Xiát alakító színész játéka, szerintem ő a legjobb a sorozatban. Nem mondom, a két főszereplő is remekül hozza a karakterét, de kicsit úgy érzem, a mellékszereplők erősebbek, beleértve a Zhang hitvest alakító színésznőt :)
      Zui Ju a kedvencem! Imádom fordítani a szövegeit, kis cserfes és tele van élettel :)
      Nekem is Ping Ting Chu Bei Jie elleni harca a kedvencem, illetve az esküvő :)

      Hmm.. két részt meghagyni, nem rossz ötlet :)

      Törlés
  2. Kedves Lili ! Nagyon örülök ,hogy ugyan azok a kedvenceink .,ha már így beszélgetünk segítenél ,mert egy valami homályos nekem vagy nem figyeltem kellő képen . A Lin királyt biztos emlékszel hogy a hitves azt mondta egy öreg ember mellé kel feküdnie ,és úgy is létezik az uralkodó mint ha sokkal idősebb lenne Chu Bei -től ,de gyermek korukban mikor együtt voltak nekem úgy tűnt csak egy pár évvel lehet idősebb a király .Lehet én értelmezem rosszul .A hosszabb filmekkel nemszeretek maratonozni ,de azért most kivártam 20 részt ,de olyan jó kis izelítőt írtál mindig ,hogy elkezdtem nézni és nem tudtam abba hagyni .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jin* királya, Sima Hong, Chu Bei Jie fogadott bátyja. :) Igen, nem néz ki sokkal idősebbnek Bei Jiénél, és szerintem ez egy hiba a sorozatban, holott a történet szerint szerintem akár tíz év is lehet köztük. Amikor Zhang hitves azt mondta, hogy egy vénemberrel kell összefeküdnie azért mondta, mert nála is sokkal idősebb. Hát nem tom... Nem találtak korhoz passzoló gyerekszínészeket vagy nem tudom. Ez engem is végig foglalkoztatott a sorozat alatt :D

      Törlés
    2. Vaagy mondjuk a király akkor volt olyan 15, Bei Jie meg öt... úgy kijön. És mondjuk jó bátyaként játszott a kisöcsivel. Szerinted?

      Törlés
    3. Még így sem jön ki ! Bai Jie olyan 30 éves lehet ,akkor a király 40 lehet ez a legszebb férfi kor és még ha a hitves 20 éves lenne akkor sem mondhat ná öregnek .Emlékszel ő meg azt mondta gyermek kora óta szereti Bei Jiet .Ha már ilyen kedves vagy ,hogy elbeszélgetsz velem ,szerinted He Xia szereti Yao Tiant ,vagy csak a hatalom miatt van vele ,Egyszer azt olvastam valahol ,hogy a királyi hitveseknek a férfiaknak nem volt szabad beleszólni a politikába sőt hivatali poziciót sem kaptak .Olyan jó lenne ha többen is megírnák a véleményüket ,másnak a szem szögéből is látnánk a véleményeket

      Törlés
    4. Igen, de mindenképpen számoljuk hozzá, hogy régen az átlagéletkor azért még nem volt olyan magas. De igen, egyébként egyetértek veled, de hogy őszinte legyek én sem tudom. Már csak azért is, mert a hitves kb egykorú Bei Jiével, mivel együtt nőttek fel.
      Igen, örömmel beszélgetek veled, de erről az egyről hallgatok, mivel már ismerem a történet végét, és nem akarom leleplezni. :) Abból amit eddig láttunk, He Xiában a bosszúvágy sokkal erősebb, és mivel szinte sosem a hercegnővel van, így nem igen fejlődhetett ki igazi szerelem. A hatalom miatt vette el a hercegnőt. A többit pedig majd meglátjuk! :D

      Igen, jó lenne nagyon :)

      Törlés
  3. Szia Lili! Nagyon köszönöm az eddigi részek fordítását! Nagyon szeretem ezt a sorozatot, bár vannak benne klisék is, de ennek ellenére fordulatos és azért meglepetést is tud okozni. Hogy mennyire tetszik?? Kb. háromszor néztem már végig, félig-meddig felirattal(addig, amíg épp meg volt hozzá) a többit pedig csak úgy nagyjából értve-sejtve. Szóval imádom a történetét! Nagyon jók a főszereplők, nagyon szeretem őket. De a gonoszak még jobbak, mert őket aztán igazán utálom... Ebből kiindulva szerintem nagyon eltalálták a szereplő gárdát. Az abszolút kedvencem a főszereplő páros, de kedvelem a kis doktornő- Bei Jie szolgája párost is. A kedvenc gonosz szereplőm a He Xia-t alakító Sun Yi Zhou. Nagyon jól alakítja a szerepét és anélkül, hogy lelőjek valamit tetszik, ahogy fejlődik a karaktere. 1000 arca van. Az akit végkép egy pillanatra sem tudok kedvelni a királyi hitves, a király felesége. Bár ez azt jelenti, hogy ő is jól hozza a szerepét. Kedvenc részem sok van, nehéz választani, de azt hiszem az eddigiekből a 23. rész. Köszönöm szépen, hogy élettel töltötted meg számomra is ezt a szép történetet és mint már írtam én veled haladok és köszönöm, hogy ilyen megbízhatóan hozod a részeket! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ildi!:)
      Köszönöm, hogy írtál!
      Örülök, hogy a gonosz szereplők is tetszenek. Fentebb már írtam, de neked is megírom, hogy szerintem sokkal erősebb karakterek. He Xia különösen! Én más sorozatban még nem láttam őket, de az itteni alakításuk remek! A főszereplők meg jók. :D
      Zui Ju-t én is imádom! :)

      Nagyon szívesen, igyekszem a későbbiekben is tartani ezt a 3-5 nap tempót. :)

      Törlés
  4. Drága Lili!
    Hogy megy az idő,már a sorozat felénél tartunk és még mindig nagyon szeretem és egyre jobban. Érdekes,fordulatos a történet és a szereplő választás is tökéletes.A két főszereplőt imádom nem csak azért mert szépek és jól játszanak,
    hanem a személyiségük miatt és az erkölcsi tartásuk miatt főleg.Látjuk milyenné válik az az ember akit a bosszú és hatalomvágy vezérel és ilyen He Xia és a királyi hitves a főszereplők közül.Jól játsszák a szerepüket mint színészek,de mint emberek számomra visszataszítóak,hiszen semmit és senkit nem kímélnek,hogy elérjék a céljukat.A Királyt sem szeretem mint embert mert semmi tartás nincs benne a gyerekkori énje kicsit más volt és hihetetlen,hogy mindig annak nem hisz aki még soha nem csapta be,de akik hízelegnek neki azokra hallgat.Hányszor akarta kivégeztetni Bei Jie-t aztán visszakönyörögte ha bajban volt.Szóval nem nagy jellem!A mellékszereplők közül kedvencem Zui Ju és Bei Jie társa,mert szolgának nem nevezném és Bai Ping Ting barátnője és a férje akikre mindig számíthattak Az hogy melyik esemény tetszett a legjobban nehéz válaszolni,mert sok volt,de talán az amikor egy kis időre boldogok lehettek és nem az életükért kellett aggódni :) A fordítással elégedett vagyok és a tempóval is.Csak így tovább, ha pedig közbe jön valami,mert bármi lehet ami hátráltatja a fordítást türelmesen várok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cicusom!
      Hát milyen gyorsan, tényleg! :) Csak úgy repül! Nagyon örülök, hogy továbbra is szereted a sorozatot és a főszereplőket, azt hiszem egyébként hogy ők is most kezdenek beérni, a sok megpróbáltatás amin keresztülmennek erősen formálja a személyiségüket.:)
      Amit He Xiát illeti, teljesen megértelek és egyet is értek veled. Azonban sajnálom is őt, hiszen egy jólelkű emberből lett az ami, és nem önként vált ilyenné, hanem a bosszú égeti belülről. Persze mindenki a maga sorsának kovácsa, és talán "túl is lőtt a célon", de az ami odavezette, sokkal szomorúbb...
      A Király... hát igen, semmi tartás. Én is nagyon haragszom rá, és csak egyre jobban!
      Zui Ju annyira szuper, nekem a kedvencem! :D Mo Rannal tényleg remek párost alkotnak, a civakodásuk mindig megmosolyogtat. :)
      A Yang Feng és Ze Yin közti házasság és kapcsolat olyan meghitt és bizalmi, ami még szerintem a Bei Jie és Ping Ting köztinél is szebb! Látni fogjuk még őket, annyit ígérhetek :)

      Törlés

Megjegyzés küldése