DALSZÖVEG: A Korean Odyssey OST Pt.1

NU'EST W - Let Me Out
Fordította: Egnecsy

Minél inkább próbállak ellökni magamtól, annál inkább rád gondolok
Akkor is tisztán látlak, ha behunyom a szemeimet
Hadd menjek, miért nem hagysz elmenni
Magadhoz akarsz láncolni, menj el, menj el
Kérlek, menj el
Messzire akarok menni tőled
Mégis vonz feléd valami, mintha húznának
Bártisztában vagyok vele, mégis akarlak Eressz el
Engedj el, csak egy pillanatra
Csak egy kis időt adja nekem
Mint egy árnyék a szemeim előtt, nem tudok elmenekülni előled
Még mindig hiányzol, még az is, ahogy lélegzel
Hadd menjek
Azon találtam magam, hogy képtelen vagyok távozni, mikor téged nézlek
Nincs mód, nincs lehetőség
El kell engedned
Mint a sors, összeköttetett, a Te és az én jelenem
Ha megpróbálok elmenekülni, csak még jobban foglak hiányolni
Eressz el, miért nem hagysz elmenni
Fogva akarsz tartani, menj el, menj el
Menj el, csak menj el
Messzire akarok menni tőled
Mégis feléd tartok, mintha húzna valami
Bár tisztában vagyok vele, mégis akarlak Eressz el
Nem bírok elmenekülni, így eressz el
Azon találtam magam, hogy mindig visszatérek hozzád, így kérlek, menj messzire tőlem
Még mindig fogva tart a melegséged és nem tudom elereszteni
A szívemnek megvan a saját akarata, és még mindig kitart
Rohan, ahogy csak bír, rohan feléd
Miért vagyok képtelen elengedni a kezed
Ahogy telik az idő, egyre inkább csak rád gondolok
Eressz el
Rájöttem, hogy képtelen vagyok távozni, még most is
El kell engedned





Megjegyzések