DALSZÖVEG: Goblin OST Pt 14.

Heize - Round And Round (Never Far Away)
Fordította: Egnecsy

Viszlát
Sose mentem el
Egy nap majd jobb lesz
Soha elég messze

Viszlát
Sosem mentem el
Jobb ha maradok
Soha elég messze

Körbe-körbe és sose tudom miért
Körbe-körbe és meg fogja mutatni nekünk a kiutat
Az én örömömre

Ahogy múlnak a napok
Erősen kapaszkodsz egy másik napba
Azon tűnődsz miért
De tudod
Miért nincs más út

Néha a nap majd leragyog ránk
Néha a Hold sírni fog
Holnap majd meglátjuk
...
Ahogy a saját utunkon haladunk

Az a világ a tekintetedben
Örökké egy hazugság
Ahogy haladunk az utunkon
Ezer dolog van, amit meg kéne tudni
Néha csak megállunk
A dolgok mellett, amiket sose fogunk megérteni
Ahogy utunkon haladunk

A nap lemegy
Az árapály alacsony
Látni foglak azon a napon
Amikor utadra engedlek

Viszlát
Sosem mentem el
Sosem lesz valamelyik nap
Sosem elég messze

Körös-körül
És sose tudom miért
Körbe-körbe
És meg fogja nekünk mutatni a kiutat
Az én örömömre


Megjegyzések