OFF: Vizsgaidőszak a nyakamon...

Kedves követőim, és General and I nézők!

Fájó szívvel tudatom (nekem fáj a legjobban), de hamarosan át kell élnem életem első vizsgaidőszakát, amit ha nem sikerül, nincs több General and I, sőt én sem leszek. Jaj, ez szörnyen hangzik. 
Viszont hogy ez semmiképp se következzen be, ezért muszáj odatennem magam és tanulnom. Ennek pedig szomorú velejárója, hogy addig jóval lassabban, vagy december elején-közepén egyáltalán nem fogok fordítani. Ettől függetlenül december első napjaiban hozom a mindenki által (de inkább általam imádott) "karácsonyba borítom a blogot" dizájnváltás, illetve a holnapi napon vagy a jövőhét elején még a 11.rész feliratát is befejezem. Mivel új gépen dolgozom és nem igazán ismerem még, ezért még ez is hozzátesz ahhoz, hogy már most lassabban haladok. Bicsibocsiholakocsi.

Source: Dramabeans

Megjegyzések

  1. Szia Lili! No para. Tapasztalatból tudom, hogy minden oké lesz a vizsgaidőszakoddal, az első mindenkinél ilyen gázos. Nekem is az volt anno, de sikeresen átlendültem rajta. Neked is menni fog, a fő, hogy ne add fel, de aki (Te) sorozatfordító, annak nem ismeretlen fogalom a kitartás és a szorgalom. Úgyhogy nem féltelek. 화이팅~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Orsi! :)
      Nagyon köszönöm, hihetetlen jól esik amit írtál, és egy kicsit meg is nyugtat :)
      Remélem hogy úgy lesz ahogy mondtad. Sajna nem tűnik olyan könnyűnek mint a sorozatfordítás :)

      Törlés

Megjegyzés küldése