FORDÍTÁS: Gourmet 24.rész - VÉGE


Befejező rész

Sziasztok Ínyencek!
Hát eljött ez a nap is. Egyik szemem sír, másik nevet. Én imádtam minden percét! Fordítani, nézni, és hozni nektek az újabb és újabb részeket! Remélem ti is ugyanúgy élveztétek ezt a sorozatot mint én! Az utolsó rész fordítása alatt azért párszor elsírtam magam (!!!)... Ez normális???

Azoknak, akik most kezdik a maratont, jó szórakozást kívánok! Egy igen egyedi és aranyos sztorit tartogat ez a dorama! És ki ne lenne oda Kim RaeWon-ért? Én nem tudom hányszor, de minimum egy milliószor szerettem bele ebbe a pasiba! 

Köszönöm, hogy velem tartottatok, akkor is, amikor nem volt időm fordítani. Ezúton is köszönöm a türelmeteket, hiszen tudom mennyire nehéz a várakozás, de emellett hálás vagyok, hogy megvártatok! :)


A felirat a HDTV:264.720P-MOOHAN verzióhoz készült, ami letölthető a Doramax-ről és az AvistaZ-ről!





Megjegyzések

  1. Drága Lili!
    Mekkora örömet okoztál,pedig fel voltam készülve,hogy holnap lesz kész a fordítást,de csak benéztem hozzád megszokásból :) Nagyon szépen köszönöm Neked,hogy ezt a csodálatos sorozatot lefordítottad,sokunk örömére.Az hogy mindig tudtuk bízhatunk benned valahogy nem okozott semmi nehézséget,kivárni a végét,én legalábbis így éltem meg.Imádtam a történetet a finom ételek látványát a szép tájakat,helyszíneket,a színészeket és főleg Kim Rae Wont,akinek minden lefordított filmjét láttam,mert nagyon szeretem.Még nem tudom én is fogok-e sírni az utolsó részen,bár volt rá példa jó néhány szituációnál,hogy elő kellett vennem a zsepit.Még egyszer köszönöm,hogy a tanulás és minden egyéb elfoglaltságod,dolgod mellett lefordítod ezt a sok jó filmet.Már írtam,hogy a következőnél is veled tartok.Csodás estét és jó pihenést a hétvégén. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cicus!
      Már harmadszor olvasom el az írásod, de még mindig ugyanúgy örülök neki! Én is imádtam a sorozatot, és boldog vagyok, hogy másnak is tetszett! Köszönöm, nagyon boldoggá tett, amit írtál! Ezért is szeretek fordítani :)
      Novemberben jövök! :)

      Törlés
  2. Drága Lili!
    Nem tudom elmondani mekkora örömöt szereztél a fordítással. Első számú kedvencem Kim Rae Won. Minden filmjét amiről csak tudok, hogy lefordítottak láttam. Nagyon köszönöm az áldozatos munkádat. Szeretettel gondolok rád: Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ági!
      Nagyon örülök, hogy tetszett a fordításom! Köszönöm, hogy velem nézted! :)

      Törlés
  3. Milly ezer köszönet a munkádért. ♥ pont sorozat nélkül vagyok, de ez most összeállt és indul a maraton :D...♥

    VálaszTörlés
  4. Kedves Milly!
    Nagyon köszönöm a fordítást. <3>
    Indul a maraton!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése