FORDÍTÁS: General and I 3.rész


3.rész

Sziasztok!
Elkészült a 3.rész felirata!
Most még a "megszokott" Sabercat File Hosting-ra tettem fel a feliratot, de elképzelhető, hogy a következő részt már nem oda töltöm fel. Elég sok gond van ezzel a tárhely szolgáltatóval, azonban eddig még mindig ez vált be. Másra is használom, a fájlok tárolására kiváló, a letöltésre már nem mindenkinek. Lehet hogy ÁzsiaÉkköveire teszem fel, vagy D-Addicts-ra (bár ez nem annyira tetszik), vagy valahova egészen máshova, mindegy. Lesz valami! :) 

Bevezető:
Ping Ting citerajátéka lenyűgözi Chu Bei Jiét, és nem csak a zene, de a rejtélyes lány esze és éles nyelve is, aki - úgy tűnik - igen sokat tud a pubani ütközetről.



Megjegyzések

  1. Szia Milly,nálam megoldódot a probléma,tudom letölteni a feliratot,azonban eddig még mindig
    bevált a tárhely,akkor ne változtass...esetleg tanácsolom a Mega,még nem volt rá panasz....Köszönöm a 3 rész feliratát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsa!
      Köszönöm, hogy ezt mondod, végiggondoltam, és szerintem nem is fogok ezzel bajlódni, már annyira megszoktam (és megszerettem) ezt a tárhelyet. Köszönöm a visszajelzést! :)

      Törlés
  2. Szia Lili,köszönöm szépen a 3.részt.Nálam működik ez a tárhely ritka amikor várni kell egy éjszakát,de szerintem ez máshol is előfordul,hogy valamiért kis szünet van.Szép estét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus!
      Igen, a karbantartó szünetek a probléma, meg az, hogy az AVAST-ot használóknak a vírusirtó nem engedi letölteni. Utóbbin nem tudok segíteni sajnos. Viszont már annyira megszoktam tényleg ezt a tárolót, hogy szerintem maradok.

      Törlés

Megjegyzés küldése