OFF: Új fordítás - General and I


Kedves Dorama-rajongó barátaim! 
Akik követtek engem, tudjátok, hogy hamarosan, október elejére befejezem a közel egy éves projektemet, a Gourmet-t. Mivel egy igen nehéz és fárasztó éven vagyok túl, "kicsit" lassan haladtam a sorozattal, lassabban, mint azt terveztem amikor belekezdtem.  A többi projektemhez képest ez némileg hosszúra nyúlt. Ezúton is köszönöm a kedves szavaitokat, jókívánságaitokat, amikkel igazán segítettetek!

Mint azt tudjátok, tervbe vettem egy kínai kosztümös sorozat, a Hadvezér és Én (General and I) fordítását. Életem első kínai sorozata volt, és bizony halálosan beleszerettem. Épp ezért azt szeretném, ha minél több ember élvezhetné ezt a sorozatot, így hát elkezdem a fordítását. A sorozat több, mint 60 részes, igaz egy-egy epizód rövidebb, mint egy koreai sorozaté, "csupán" 45 perc. Ettől függetlenül a továbbiakban is kérem megértéseteket, mivel nem vagyok főállású dorama-műfordító. :) 
Most, a Gourmet után szeretnék egy kicsit pihenni a fordításban, épp ezért a Hadvezér és Én-t november elejétől várhatjátok. Nagyon remélem hogy tetszeni fog a munkám, és persze maga a történet, mert én imádtam! :) Addig is egy kis ízelítő: 






Csodálatosak ezek az OST-k, nem? 

Milly


Megjegyzések

  1. Kedves Lili!

    Már írtam,hogy láttam Chung Wallace,My Sunshine c.sorozatát ami teljesen elvarázsolt és ahogy kiderült a beszélgetésekből,ami kb.40 oldalon keresztül folytatódott a fordítás alatt, mindenki hasonlóan érzett!Ezért is kezdtem belenézegetni más sorozataiba is,amik sajnos nincsenek magyarra fordítva,de így is látszott,hogy nagyon megnézi mit vállal el.Úgy,hogy én nagyon várom és előre is szívből köszönöm,hogy ezt a sorozatot választottad a következő munkádnak.Én egész biztosan veled tartok!

    Csodás napot ma is <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus!
      Te mindig tudod mivel teszel boldoggá, és mivel teszed csodássá a napomat! Furcsa, mert bár ezt a sorozatot láttam, és őt is nagyon szerettem benne, mégsem néztem meg más sorozatát. De most hogy írtad, a My Sunshine is felkerült a radaromra, meg a listámra is :)
      Egyébként azt elárulom így előre, hogy ebben a sorozatban nemcsak őt, de azt hiszem, Angelababy játékát is nagyon fogod szeretni :) Engem ő is nagyon megnyert.

      Csodás napot Neked is! <3

      Törlés
  2. Kedves Lili!
    Éppen ezért jó a My Sunshine is mert az összes szereplő remekel benne és ez nagyon ritka,de ezen felül a történet,ahogy kibontakozik és nincs állíndó visszaesés,megingás,hitetlenkedés ami ezeknek a sorozatoknak jellemzője,aztán az utolsó rész második felében minden megoldódik ripsz ropsz...ez más minden szempontból.Szuper jó az operatőri munka és a rendezés is,na de majd meglátod!Sajnos az angol felirat teljesen rossz volt,ezért is halogatta Rita a fordítást ,de érezte ezt muszály látni másoknak is és belevágott.Jól tette ;) Hiszek Neked,hogy nagyon jó lesz a General and I is és Angelababy játéka is.Jók az OST-k is!

    További szép napot <3

    VálaszTörlés
  3. Szia Lili!Örülök a választásodnak ugyanis titkon reménykedtem benne,hogy valaki tervbe veszi a fordítását.Előre is köszönöm és biztos nézője leszek.Üdv:Erika

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése