FORDÍTÁS: Gourmet 19.rész


19.rész

Sziasztok!
Elkészült a sorozat következő részének felirata! Ha már itt vagyok, megírom, hogy ha valaki még nem értesült volna tervbe került a 'General and I' kínai sorozat fordítása, amit majd a Gourmet befejezése után fogok elkezdeni.
Addig is jó szórakozást a mi mosolygós Kim Rae Won-unk következő epizódjához! 

Bevezető:
Sungchan visszatér a fővárosba, és elmegy Kim Jinsoo-hoz a szerkesztőségbe, ő azonban nincs ott. Kolléganőjétől megtudja hogy a botrány után Jinsoo rögtön felmondott, és jelenleg egy kis étteremben dolgozik. 


A felirat a HDTV:X264.720P-MOOHAN verzióhoz készült, ami letölthető a Doramax-ről és az AvistaZ-ről!
A Doramax-os linkeknek működniük kell, én is onnan töltöm le az epizódokat! 

Megjegyzések

  1. Kedves Lili!
    Nagyon szépen köszönöm a 19.részt.tegnap este pont akkor néztem be amikor felraktad és azonnal látnom kellett.Nem csalódtam benne! Ítrad,hogy a Generál and I-fogod fordítani aminek nagyon megörültem,mert éppen most nézek egy nagyon jó sorozatot ahol Wallace Chung a főszereplő.My Sunshine a címe és Rita fordítja.Ritkán látni ennyire jó filmet ahol a szereplőktől elkezdve az egész stáb és a történet is átlagon felüli,sőt!Persze ez más mint amit fordítol majd de biztosan jó lesz,mert eddig minden filmje tetszett amit láttam.Csodás napot Neked :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése