FORDÍTÁS: Gourmet 18.rész


18.rész

Ahogy ígértem, húzom az igát, és nem csiga tempóban haladok a sorozattal! Mivel nemrég - bár nem tudom ki, de nem is érdekel, hogy őszinte legyek - a hátam mögött megtámadta a sorozatot, hogy mivel áll a fordítás (??), ezért vállalja már be egy másik fordító csoport. Innen is üzenem az illetőnek, hogy köszönöm mérhetetlen türelmetlenségét, a sorozatot pedig nem adom senkinek!!! Én kezdtem el, én fogom befejezni! 

Bevezető: 
Sungchan elmegy Seokdong-gal, hogy megtalálják Seokdong édesanyját, aki még gyerekkorában hagyta el őt. Eközben egy látogató érkezik a szigetre, és találkozik Sungchan-nal, aki idegenvezetője lesz a szigeten. 


A felirat a HDTV:X264.720P-MOOHAN verzióhoz készült, ami letölthető a Doramax-ről és az AvistaZ-ről!
A Doramax-os linkeknek működniük kell, én is onnan szerzem meg az epizódokat! 

Megjegyzések

  1. HÁLÁS KÖSZÖNETTEL VITTEM A 18. RÉSZ FELIRATÁT...KELLEMES HÉTVÉGÉT!
    AZÉRT NEM SEMMI EGYESEK TÜRELMETLENSÉGE...ÉS MÉG CSAK NEM IS INDOKOLT! NA ILYENKOR NEKEM IS ÉGNEK TUD ÁLLNI A HAJAM...KÖSZÖNÖM HOGY ENNEK ELLENÉRE IS KITARTASZ. NE VEGYE EL EGY KÉT ILYEN INKORREKT MEGNYILVÁNULÁS A KEDVEDET....KATA58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves tőled Kata, csak sajnos nem egy-két, hanem sokkal több inkorrekt megnyilvánulás éri gyakran a fordítókat. Van, amikor ez lepereg, de nem egy fordítónak vette már el a kedvét a munkától. Ennek az lesz az eredménye, hogy egyre kevesebben fognak fordítani, egyre több elégedetlen néző lesz, egyre kevesebb fordítás...

      Törlés
  2. Kedves Lili!
    Köszönöm szépen a 18.részt és ez turbó a javából.Eddig is bíztam benned,hogy amikor tudod és olyanok a körülmények csinálod, tehát addig várok türelmesen amíg készen nem lesz.Ez a világ duális és mindig lesznek akik képtelenek együttérezni és csak magukra gondolnak,de ez az ő problémájuk,hiszen örökké elégedetlenek és dühösek.Egyre izgalmasabb a történet is.Gyönyörű hétvégét Neked :) cicus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus!
      Köszönöm a bizalmadat, igazán jól esik! A hozzád hasonló kedves nézőkért érdemes folytatni ezt a munkát! :)

      Törlés
  3. Lili köszönöm !!!!!!!!
    Türelmesen várok,ha kész indulhat a maraton.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése