Újítások

Sziasztok!
Az elmúlt napokban néhány újítást vezettem be a blogon! 


  1. Lecseréltem a dizájn-t! Persze ez nem meglepő, hiszen a karácsonyi stílus - sajnos - már elavultnak bizonyult! Remélem az új színek és háttér elnyeri a tetszéseteket! 
  2. Folytatom a fordítást! Elkészültem az Ínyenc 6.részével! Kicsit lassan, mert nem nagyon van időm, de az Erőszakos Ügyész-t is elkezdtem fordítani! Imádom a filmet, szerintem szuper, remélem hamarosan Ti is élvezhetitek! 
  3. Megosztom veletek kedvenceimet és kíváncsian várom, hogy kik a tiétek! Fent létrehoztam egy új oldalt, meglepő módon "kedvenceim" név alatt. Néha frissülni fog, ugyanis mindig változik, kit szeretek, attól függően, hogy kit miként értékelek, illetve milyen szerepekben látom. Jelenleg dúl nálam is a Park Bo Gum szerelem, de elhessegetve a rózsaszín felhőket, még mindig Lee Min Ho az én Oppa-m! És már alig várom, hogy nézhessen a The Legend of The Blue See-t. Meg kell várnom, mire vége lesz...
Ennyi, egyelőre! Most megyek, mert vár rám a The Moonlight Drawn By Clouds kicsioppával! Nektek hogy tetszett? Ki látta? 







Megjegyzések

  1. Szia Lili!
    Nagyon tetszik az új oldal.
    Áttekinthető, és szép.
    Köszönöm !

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése