Haladok, haladok...

Sziasztok!
Mindenkitől elnézést kérek, de mostanában nagyon kevés időm van, amit fordításra tudok szánni! Ezért sokkal lassabban haladok, de természetesen nem feledkeztem meg rólatok! Igyekszem! 


Milly

Megjegyzések

  1. Kedves Milly! Köszi az infót, örülök, hogy ha lassan is de, fordítasz. Én általában össze szoktam gyűjteni a feliratot és csak utána nézem meg. Szerencsére rengeteg sorozat van addig sem unatkozom. Jó munkát a továbbiakban. Üdv. Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is inkább a "teljesen elkészül akkor majd elkezdem" metódus híve vagyok, de mivel már kaptam néhány "felszólítást" hogy hova tűntem vagy miért nem csinálok semmit, ezért inkább ha nem tudok fordítani azt inkább kiírom, nehogy szó érje a háza táját! :)
      Egyébként kész vagyok a következő résszel, a holnapi napon felteszem!

      Törlés

Megjegyzés küldése