Újra itt - Drama Special


Sziasztok! 
Visszatértem! Ma elkezdődött az iskola, utolsó évem a gimiben, ami biztos nehéz lesz, így idén - főleg az érettségi, meg egyéb "izék" miatt - nem fogok sokat fordítani. Most azonban belevágok, egy már régebben megfogalmazott ötletbe, ami a drama special-ök fordítását jelenti. Első fordításom pedig: 





School 2013 - Let's go to school


Szerintem sokatok kedvence a sorozat, én is nagyon imádtam, talán a kedvenc sulis sorozatom. Azonban a különleges részt sajnos csak angol felirattal találtam meg, most pedig úgy döntöttem, lefordítom nektek! :) Remélem tetszik az ötlet, és várni fogjátok! Azoknak pedig, akik még nem ismerik vagy nem látták a sorozatot, nagyon ajánlom, hogy vagy azonnal kezdjenek neki, vagy előkelő helyre kerüljön a képzeletbeli (vagy éppen nem) listájára! Ez a sorozat ugyanis megérdemli! :) A felirat pedig remélhetőleg a hétvége folyamán érkezik! 

Megjegyzések

  1. Szia Lili! Nekem is nagy kedvencem volt a sorozat és ezt a speciált is láttam, csak sajnos felirat nélkül, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok a fordításodra! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése