FORDÍTÁS: PaPa 14. rész


14. rész

Sziasztok!
OLVASSÁTOK EL! 
Elkészültem a 14. rész feliratával, azonban van egy iciripiciri probléma. Sajnos ahonnan a részeket le tudtam szedni, és ide is berakni a linkeket, a 14. részt sajnos törölték. Így ezt csak torrentről (Avistaz) tudtam én is letölteni! 
Remélem nektek is sikerül!
Most úgy tűnik, hogy a többi rész még elérhető, így annak, aki tőlem, és nem torrentről töltötte le a részeket, elég lesz csak a 14. részt letöltenie! :)


Megjegyzések

  1. Szia!!!
    Köszönöm szépen a 14. rész feliratát.
    Írod, hogy nincs a 14. rész ott ahonnan töltötted. Én a Dramasia-ról töltöttem le, ott is fent van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez szuper!
      Köszönöm! :) Én sajnos nem találtam, ezért kellett torrentről leszednem! De örülök, hogy végül ez nem okozott különösebb problémát! <3

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a 14.részt :D :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése