OFF: KPOP lista - Május

Kicsit későn tértem vissza, és tudom, már lassan a júniusba lépünk, de ami késik nem múlik. Íme az e havi listám! Lehet kritizálni, egyetérteni, illetve - természetesen - hozzátenni a saját kedvencedet! Kommentbe várom, hogy szerinted mi hiányzik a listáról! 

Jessica 
Fly
Oh Édes Istenem! Szinte sikítottam, amikor megláttam a YouTube által "ajánlott" klippet, és kérdés nélkül rákattintottam! 
Számomra az SNSD volt az első lánycsapat amit megismertem, és abból is Jessicát kedveltem a legjobban. Szomorú is voltam, mikor megtudtam, hogy elhagyja a csapatot, de annál boldogabb amikor most megtudtam, hogy visszatér. A dalát pedig imádom! ^^


Twice
Cheer Up
Ha választani kellene a GFriend és a Twice között akkor én még mindig a GFriend-re adnám a voksomat (kicsit rajongó vagyok, kicsit...), de ez a dal tényleg aranyos! Kicsit kislányos hozzájuk, de ettől függetlenül fülbemászó, és mindenképpen többször hallgatós. De még mindig ne kérje senki, hogy tanuljam meg a nevüket, mert nem fogom!


BTS
Fire
Hát igen, BTS. Nem is vártam mást... Nem, nem tudok ide írni semmit sem... Akárhányszor meglátom őket, elviszi a cica a nyelvemet. Most is ez történt. De melyikőnkkel nem? 



MONSTA X
All In 

Én már akkor rajongója voltam ezeknek a srácoknak, amikor sokan még nem is tudtak róluk. Számomra még mindig a Rush a kedvenc, de annak ellenére, hogy nagy kritikus vagyok, úgy vélem ez a szám határozottan fel tudja venni a versenyt a többi hozzájuk hasonló, de nagyobb ügynökségtől "származó" csapattal! Hajrá fiúk! 


Jessica
Love Me The Same 
Jessicával kezdtem, és vele is fogom lezárni az e havi listámat. Szeretem a kaktuszokat (annak ellenére, hogy egyszer egy tüske közel egy évig volt benne az ujjamban...), szeretem a süniket, és nagyon szeretem Jessica hangját! 





Megjegyzések