OFF: KPOP lista - Március


Sziasztok!
Itt egy kis off-bejegyzés! 

Összegyűjtöm azokat a klippeket, amiket mostanában hallgatok! Van köztük friss/új kiadás, de néhány "régebbi" is! Megtalálható köztük jó pár INFINITE szám, aminek oka, hogy nem rég Shut Up! Flower Boy Band-et néztem :)
Kellemes hetet!

Brave Girls
Deepened 
Kevésbé ismert kpop csapat, én is csak most ismertem meg őket! 

Mamamoo
Taller than you
Ezzel a számmal szerettem meg a Mamamoo-t igazán! Mindenkinek ajánlom, hogy a feliratos verziót is nézze meg, mert nagyon jó szövege van! De most komolyan? Miért fontos annyira, hogy hány centi magasak vagyunk


Winner
Sentimental 
Legalább annyira vártam a Winner comeback-jét, mint most a tavaszi szünetet! És megérte! :) 


GFRIEND
Rough
Ahogy ezekre a lányokra is régóta várok! Úgy robbantak, mint a talajvíz és azóta csak egyre feljebb és feljebb másznak azon a bizonyos KPOP ranglétrán! 


Suzy & Baekhyun 
Dream

Két kérdésem van; Ugye nem csak nekem tűnt fel, hogy ha Baekhyun nem kapott volna magasabb széket, akkor bizony alacsonyabb lenne mint Suzy? Második pedig; hogy lehet, hogy két teljesen másik ügynökség énekese egy harmadik ügynökség karjaiban egyesül? (Milyen szép mondat ez!) 



Taemin
Press your number 
Annak ellenére, hogy nagy SHINee rajongó vagyok, az elején nem nagyon érdekelt Taemin új száma, ezért csak véletlenül futottam bele, de mekkora szerencse volt! Ilyen jó klippet!!! Taemin nem akar véletlenül színészkedni is egy kicsit? Csatlakozzon Minho-hoz! Nem bánnám! 


ZICO
I Am You, You Are Me
Amikor először hallottam Zico egyik számát (Eureka) fogalmam sem volt ki ő (most se sok, csak hogy idol valamelyik csapatba). Viszont ez a szám zseniális! A hangja olyan mint a kínai selyem! Drága és simogat! 

INFINITE
The Chaser 
Ígértem INFINITE-et, igaz? Na itt van! Az egyik kedvencem! Helyes pasik és egy szuper dal! Fókusz Hoya-n és L-en! :) Irodalom tételek kidolgozásához is tökéletes választás...Mármint a dal, nem L. Őt inkább a tételek utánra kérem! 

Mamamoo
You're the best 
Még nem tudtam eldönteni, melyik új számukat szeretem jobban. Az viszont biztos, hogy ha így folytatják, akkor a kedvenceim lesznek! Egyébként...Solar miért ilyen szép? Elbújok egy barlangba! 

Dalshabet
Someone like U

Kövezzetek meg, de én csak most fedeztem fel őket! Viszont szuperek! Reggel suliba menet azonnal jobb kedvem lesz ha meghallgatom ezt a számot. Mondjuk úgy ötször. A harminc perces úton. 

iKON
Dumb & Dumber

Pedig 1) nem szeretem ezt a stílust 2) nem szeretem az iKON-t sem. Na, most akkor mi van? 

Stellar
Sting
Bár Stingről még ezután is a zenész fog eszembe jutni a Stellar helyett, de a lánybanda akik klippjeikkel mindig kiverik a biztosítékot Koreában - Nyugaton meg csak röhögünk a dolgon - az egyik (szerintem) leg-alulértékeltebb lánycsapat Koreában!  

Ennyi lenne! Ha tetszett a bejegyzés írjatok, és akár áprilisi ajánló is készülhet! :)

Megjegyzések