HÍR: Hotelier-késés

Sziasztok! 
Gondolom láttátok, hogy nem érkezett meg a Hotelier rész időre (március 11-ére ígértem) . Sajnálom, én is késhetek. Viszont ígérem, hogy hétfőn kész lesz!
Most szeretném jelezni, hogy a Fordítások menüben a következő rész várható időpontját is megadom mostantól, ezért ha kíváncsiak vagytok mikorra várható a következő epizód felirata, nézzétek meg! Eddig igyekeztem mindig betartani az időpontot, Sőt! Megelőztem! :)

Ami viszont biztos, hogy áprilisra be lesz fejezve a sorozat, de szerintem még március 25. előtt! 
Utána pedig meglátjuk hogy alakulnak a dolgok. Lesz Sera vagy nem lesz Sera. Lesz Papa vagy nem lesz Papa! 



Megjegyzések

  1. Szia!
    Ismét köszönettel jövök de úgy érzem muszály, ilyen tályékoztató után. Nagyon gondos vagy és sokunk érdeklődését megelőzve kapjuk a híreket.
    Szép hetet üdv: mamoca

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése