FORDÍTÁS: Hotelier 20. rész - Befejező rész


20.rész


Most nem fogok előzetest írni, hiszen mindannyian tudjuk, hogy ez az utolsó rész és mi fog benne történni. Vagy mégsem? Lesz meglepetés bőven, és sok-sok mosolygós pillanat! 
 Kicsit érzelgős lettem mikor az utolsó sorokat írtam át angolról magyarra! Hiába, nekem mindig szívemhez nőnek a szereplők és nehezen válok meg tőlük. Főleg, ha én fordítottam. 

Remélem tetszett ez a sorozat, köszönöm hogy velem voltatok az elmúlt három hónapban és amikor úgy adódott, türelmesen vártátok az újabb feliratot! Főleg akkor, amikor viszonylag sokáig nem jelentkeztem! 

Örülnék neki, ha megosztanátok velem, nektek hogy tetszett a sorozat!:) 

Köszönöm hogy velem tartottatok, 
sziasztok! 

Epizód letöltése: 


Megjegyzések

  1. Szia!
    Köszönöm szépen a szorgos munkádat!
    Most hogyan tovább?
    Edit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, egyelőre még nem tudom. Örülök, hogy ezzel végeztem. Most szeretnék egy kis tavaszi szünetet :)

      Törlés
  2. Köszönöm szépen a sorozat fordítását.Letöltöttem az ajánlott oldalról az első 4 feliratot.Sajnos az 5-10 ig részeket nem engedi.A többi rendben.Biztosan én bénázok,majd még bűvölöm.Üdv.Magdimama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bénázol :) Sajnos hosszabb inaktivitás után a Megafile automatikusan eltávolította! Azonban újra feltettem, remélem sikerül letöltened :)

      Törlés
    2. Köszönöm szépen.Mindet le tudtam tölteni.Üdv.

      Törlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a fordítást :D :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!!!
    Nem is tudom hogy fejezzem ki hálámat, hogy lefordítottad ezt a sorozatot. Csak egy NAGY-NAGY KÖSZÖNÖM -öt tudok írni
    Üdv: mamoca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :)
      Örülök, hogy örömöt szerezhettem vele!

      Törlés
  5. Köszönöm a munkádat. Igazán örülök, hogy lefordítottad ezt a sorozatot.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése