DALSZÖVEG: Hwarang OST Pt.2

V&Jin - Even If I Die It's You
Fordította: Egnecsy

Sóhajaid hűvösségétől megrepedt a szívem recseg, ropog
Apránként, mint egy hervadó virág, hasogat a szívem
Ez az átkozott szerelem, csak miattad egyedül
Nem állhatok meg, még ha meg is sérülök, még ha meg is halok,
számomra csak te létezel
Nélküled, a könnyek azok, amik széthasítják a mellkasom
És egy sötét pokol az, ami felé zuhanni fogok, számomra te vagy az a fajta létezés
Ne hagyj el, ne hagyj engem hátra
A szíved, ami elhagyott, kérlek, fordítsd vissza felém
Téged akarlak, aki reménytelen, a minden, amiért az életem kockáztatom
Vigyél engem a fény felé, ami rég elhalványult, vigyél oda kérlek, ezen világ végéhez
na na na na na
Te leszel az
na na na na na
Nem engedhetlek el
Az égiekre volt hagyva, a végzetem kulcsa, amit most még egyszer a kezemben tarthatok
Mély levegőt véve, lelkem felégetve, az enyémmé foglak tenni
Ez az átkozott szerelem, csak miattad egyedül.
Nem állhatok meg, még ha meg is sérülök, még ha meg is halok, számomra csak te létezel.
Nélküled se vérem se könnyeim nincsenek
Csak egy veszélyes árnyék vagyok, számomra te vagy az a fajta létezés.
Ne hagyj el, ne hagyj hátra engem
A szíved, ami elhagyott, kérlek, fordítsd vissza felém
Téged akarlak, aki reménytelen, a minden, amiért az életem kockáztatom
na na na na na
Te leszel az
na na na na na
Te leszel az
na na na na na
Nem engedlek el
Feláldozom magam, hogy megvédhesselek
Mindent meg fogok tenni érte, a kétségek ellenére
Ezt a válságot megpróbálom lehetőséggé formálni
Te vagy a legjobb döntésem, nem állíthatsz meg
Vigyél engem a fény felé, ami rég elhalványult, vigyél, oda kérlek, ezen világ végéhez
na na na na na
Te leszel az


Megjegyzések