DALSZÖVEG: General and I OST Pt.4

Wallace Chung - A Lonesome Blossom
Fordította: Milly

Elrejtem merész tekintetem, várom a feltámadó szelet és a rohanó fellegeket
Magamat csodálom, de hol érezhetném a te illatod?
Dél előtt, egy kopár vidéken háború lángjai semmisítik meg egy város csillogó múltját
A harcokban, amelyeket elképzeltél, a sárga földet gyász borítja be.
Harcolok, a győzelmet éneklem, érted legyőzöm az ellenségem
Felnézek a Holdra, égbe kiáltom, hogy megőrülök érted.
A pajzsom és a vállam, sivár és elhagyatott, de ne felejts el engem

Érted én hűséges és önzetlen leszek, és elfogadom a lét múlandóságát

Mostantól viseld az én nevemet
Mostantól feledkezz el arról, hogy hazautazol
Visszavonultan egy szobában, rejtőzködve egy faluban
Visszatekintek az útra, melyen végigjöttem
Mégis mióta múlandó a virágzás?
A Nap a fejem felett megégette a szívemet
De sosem hagylak cserben

Érted én hűséges és önzetlen leszek, és elfogadom a lét múlandóságát

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszenek a sorozatban elhangzó dalok, és maga a sorozat is. Köszönet a magyar fordításért, feliratért. További jó munkát kívánok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése