TOP 10 KPOP: 2NE1



Üdv újra! 
A kpop zenei top 10 listám következő részében a kedvenc lánybandám kedvenceit szedtem össze nektek! A kpop lánycsapat tendenciát felborítva nem egy cukiskodó koncepcióval indítottak, ami aztán lavinaként több másik formáció koncepcióváltását vonta maga után. Nem egyébként az új generációnak is volt honnan meríteni! :)

Aprócska tudnivalók:
Debütálás:
2009 (Fire)
Feloszlott: 2016 (utolsó megjelenés: 2017)
Ügynökség: YG Entertainment

Tagok: 
CL (vezető, énekes, főrapper)
Bom (főénekes)
Dara (énekes, a csapat arca)
Korábbi tag: Minzy (főtáncos, énekes, rapper, maknae)
Rajongói klub neve: BLACKJACK



10
I LOVE YOU
2012 - a dal megjelenésekor - abszolút a 2NE1 éve volt, és én nem sokkal ezután találtam rá ezekre a lányokra. A refrénnél pedig imádom Dara hangját!

9
I'M THE BEST
Vajon hány embert lepek meg azzal, hogy ez volt az első szám, amit hallottam tőlük? Eltátottam a számat, hiszen akkor még leginkább cukiskodó és mosolygó kpop lánycsapatokat láttam, az ő vadóc, badass stílusuk pedig teljesen lenyűgözött! Színfolt volt az akkori kpop egyhangú világában.

8
HAPPY
Na jó, néha lehet aranyosnak is lenni, levetve a színpadi királynői stílust és megmutatni milyen egy átlagos négyfős baráti lánytársaság egy átlagos nyári napon. Amikor szomorú vagyok csak meghallgatom ezt néhányszor és én is rögtön H-A-P-P-Y leszek! 

7
FALLING IN LOVE

Mertem én azt mondani, hogy 2012 volt az ő évük? Bocsi, visszavontam. 2013-ban is ugyanúgy tudtak nekünk nyári slágert adni mint bármikor máskor. Mindenki imádott vámpírkája is feltűnik a klippben, ami még dob is egy nagyot az egyébként is nagyon aranyos dalon! 

6
CRUSH
Egy remek album remek kezdődala. Innentől már tudtuk, mire számíthatunk. És igen, azért szeretjük ezeket a lányokat, mert ölnek(?). 

5
LONELY
Talán mégsem jó helyre tettem ezt a dalt, mert bár ötödik helyen áll, ez az általam legtöbbet hallgatott 2NE1 dal, bár... ez pár hete azt hiszem megváltozott. 

4
GO AWAY
 
Igen, ez az, végre egy feminista dal! Imádom! Nos, vannak feminista hajlamaim, szóval ez nem túl meglepő. :D
Girl Power! 

És a dobogósok...

3
COME BACK HOME
A lányok felnőttek. Hol vannak azok a vadóc, bulizós, energetikus csajok, akik élvezik az életet? Nem, legvadabb álmaimban sem gondoltam volna, hogy ez utolsó megjelenő dalaiknak egyike... Nem, és még mindig nehéz elhinni, mert ez az egyik legjobb! És a klipp, ahh... 

2
GOTTA BE YOU

Igen, igen, imádom! CL rappje, az instrumental, Dara hangja, a refrén, minden tökéletes. Szeretem. Imádom Őket! 

1
GOODBYE

Őszintén meghatódtam, amikor megtudtam, hogy így fognak elköszönni tőlünk. Majd könnyeztem, amikor először néztem meg a klippet. Majd könnyeztem, amikor másodszor megnéztem már felirattal együtt. Viszlát, addig amíg újra találkozunk! Örök kedvenc lesz. Ebben biztos vagyok! 

BIAS
Dara


Megjegyzések