Végre Vége!


Végre vége ennek az egésznek! A mai nappal végeztem a vizsgákkal és az angollal is egy időre! (Mondjuk úgy tavaszig...) Sajnos nem tudok szusszanni, és bebújva a sarokba olvasni, vagy éppen sorozatot nézni.. Pedig milyen jó is lenne! 

Olvasnék, mint ők
Annyit viszont ígérhetek, hogy a hétvégén - miután pihentem egy kicsit, és nem beszéltem angolul órákig - neki fogok állni a sorozat fordításának! Már szinte azt is elfelejtettem miről szól, ki-kicsoda és egyébként melyik részt kezdtem el fordítani. Szóval nekem is vissza kell még rázkódnom. De aztán fel is út, le is út, jönnek a feliratok, mint mostanában az esőfelhők! Najó... Nem biztos, hogy olyan gyakran mint előtte, mert nem tudom mire számítsak az iskolában, de majd meglátjuk! :) Én igyekezni fogok! 




Megjegyzések

  1. Nagy-nagy gratula a sikeres vizsgához!! :D gondolom megkönnyebbültél
    Pihenj és várom a folytatást!! (na nem sürgetés, csak)
    üdv: mamoca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Gondoltam rád hogy gondoltál rám! Sajnos még nem tudom mennyire sikeres a vizsga, de szerencsére nem is számít (persze nagyon örülnék ha jó lenne) ugyanis ez arra kellett hogy az évvégén előrehozot érettségit tehessek, mert még csak 11.es vagyok :)
      De nagyon szeretném hogy jól sikerüljön és ha igen, akkor azt neked is köszönhetem! ♡

      Törlés
  2. Szívből gratulálok a sikeres vizsgákhoz!Nehéz időszak volt. Pihenj, ne foglalkozz semmivel. Mi megvárunk!
    Edit.

    VálaszTörlés
  3. De szép lett az oldal. Kellemes, jó ránézni mutatós
    mamoca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Erzsi!:)
      Még lehet, hogy "játszom" vele itt-ott, mert nagyon világosnak találtam. Örülök, hogy tetszik!

      Törlés

Megjegyzés küldése