Golden Time - hírek





Mivel már sok kérdés érkezett hozzám, hogy "mi van a Golden Time-al" vagy "Be lesz-e fejezve, mert ha nem letörlöm" stb... Utóbbi egyébként némileg fenyegetésnek hangzott! Mondanom sem kell mennyire jól esett. Ha nem jönne át a gépen akkor mondom, hogy ironizáltam! 

Szeretném közölni, hogy ÉN mit tudok. 

Nem akartam Lídiát zavarni vele, mert tudom, hogy nem rég tért vissza, és úgymond - okkal ment el. Sőt! Külön tisztelem, hogy úgy döntött befejezi a fordításait. 

Viszont! 

Azt kérem, ha nagyon kíváncsiak vagytok, akkor Lídiánál kérdezősködjetek felőle, mert én semmit nem tudok. Az utolsó feltöltött rész a 18. rész felirata, amit én fordítottam! 

Ezzel együtt elmondom, hogy én már az összes rám háruló (azaz a páros részeket) lefordítottam és elküldtem Lídiának. De gondolom egyértelmű, hogy ha azokat feltenné még nem élvezhető a sorozat, hiszen a páratlanok (tudtok követni? Remélem igen) hiányoznak. Azokat pedig Lídia fordítja, amikor akarja, de inkább amikor ideje engedi. Ugyanis tapasztalatból tudom mennyit kell mostanában tanulnunk, hát még egy végzősnek! 

Kérlek ezt is vegyétek figyelembe! 

Remélem ezt nem veszitek támadásnak, pusztán tényközlés és válasz a kimondott illetve ki nem mondott kérdésekre! 

Megjegyzések

  1. Köszönet a tájékoztatásért és a legfontosabb számotokra a tanulás, mert az az egész életetekre kihat :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,én megértő vagyok és türelmes...és nagyon ,nagyon hálás a munkátokért .Még egyszer nagyon köszönöm minden fordítónak a sok,sok munkát.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a munkátokat. Hálás vagyok érte. ❤

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a munkátokat! Hálás vagyok érte.❤

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm!
    Sok sikert a tanulásban, és az ÉLETBEN!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a tájékoztatást. :))
    Első a tanulás, mert a jövőtök függ tőle.Aztán ha lementek a vizsgák és egy kis levegőhöz juttok, úgy is megcsináljátok. Addig mi nézünk mást.
    Szóval, mi várunk, ti pedig majd hozzátok a maradékot amikor kész lesztek vele.

    VálaszTörlés
  7. Szia Lili!
    Köszönöm a tájékoztatást és türelmesen várok. Eddig is amit ígértél megtetted, és szerintem is első a tanulás. Mi túl vagyunk ezeken, de van aki el is felejtette.
    Remélem lassan túl leszel te is a vizsgáidon, (szorítottam) és jöhet a kikapcsolódás.
    Az eddigieket nagyon köszönöm üdv. mamoca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Túl vagyok rajta! És köszönöm, hogy szorítottál!!! <3
      Az eredményt még nem tudom, de egyelőre annak örülök a legjobban, hogy leesett a vállamról ez a teher! :)

      Törlés
  8. Kedves Lili.
    Tudom, hogy önzetlen munkádat, csak megköszönni lehet meghálálni talán soha.
    A törlés megemlítése, nem fenyegetés. Tudom, félre érthető. Amint tudod, a számítógépek belső tárhelye véges( nagyon az)Úgy érzem, felesleges egy torzóval a helyet foglalni. Ezért említettük a törlést. Kérlek, ne bántódj meg!!!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a tájékoztatást! A tanulás mindenek előtt, hiszen azon múlik a jövőtök...a fordítani való meg nem fut el. A véges tárhely csak bővítéssel vagy kiírással orvosolható. Köszönet az eddigi munkákért! Sok sikert a tanulmányi eredményekben....én türelmesen várom. Ul: A Kedvenc Ojakgyom is a tanulás miatt készült el oly nehezen, de elkészült. És most abban is lubickolhatunk..xdddd.Kata58

    VálaszTörlés
  10. Kedves Lili. tényleg én is írtam, hogy ha nem lesz befejezve akkor letörlöm a gépről, de ez nem fenyegetésnek volt szánva, hanem a kis kapacitású gépemen van az egész sorozat, amit törrenttel szedtem le. Már kétszeresen visszatöltődött és mivel nagy helyet foglal ezért gondoltam a törlésre. Így hogy tudom mégis be lesz fejezve akkor kiírom lemezre és majd az utolsó részeket hagyom csak fent. Köszönet a munkátokért, nem követelés és fenyegetés volt, csak érdeklődés!! Jó tanulást kívánok ququcs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ququcs!
      Teljesen megértelek, csak kicsit rosszulesett a hozzászólásod. De tégy belátásod szerint, ha pedig egyszer meg szeretnéd majd nézni akármikor visszajöhetsz ide a feliratokért! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése