FORDÍTÁS: When My Love Blooms 1.rész


When My Love Blooms
[Visszatérő szerelem]
1.rész

Indulunk! 
Elkészültem a Visszatérő szerelem első részének fordításával, és azt kell mondjam, nagyon jónak ígérkezik! Két szálon fut a cselekmény, érdekes látni, hogy ugyanazt a karaktert két színész alakítja.
Abszolút pozitívum a sorozat azon aspektusa, hogy mennyit változott és milyen irányba az ember. Igaz, még az elején tartunk, és fokozatosan fog kiderülni, mi az, ami az adott karaktereket formálta, miért változtak és hogyan, az eltelt időben. És hogyan találkoznak újra, és mit hoz magával ez a találkozás! 



Én nagyon szeretem a romantikus melodrámákat, a felnőtt sorozatokat, ahol nem aranyos kis tinilányok, tinifiúk szerepelnek, nem az a tipikus koreai habos-babos nyalánkság, hanem az életről szól! Ez pedig, úgy érzem, egy pontosan ilyen sorozat lesz! 

Jó szórakozást az első részhez!

A felirat az When.My.Love.Blooms.S01E01.200425.720p-NEXT verzióhoz készült!


Megjegyzések

  1. Köszönöm, hogy fordítod, már kinéztem magamnak. Már biztos, hogy maratonozni fogok ( a kíváncsiságom erősebb nálam)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy készítesz hozzá fordítást. nekem eddig tetszik.
    ( engem emlékeztet a Winter sonata sorozatra.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt még nem láttam, pedig tudom hogy kellene, mert igazi klasszikus. Na talán egyszer nekiállok :)

      Törlés
  3. Köszönöm az 1.r. feliratát! YINYOUNG-t imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is. :) A Dream High 2 óta. És az sem ma volt :)

      Törlés
  4. Hát ennek igazán örülök és máris töltöm le :) Nagyon szépen köszönöm Lili <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése