FORDÍTÁS: A Thousand Days' Promise 6.rész

6.rész
A feleséged egy társ és barát, aki végigkísér téged a házasság hosszú útján.

Kicsit lassacskán, de elkészültem a hatodik résszel! Nehézkesen indult a félév, sok mindent el kellett intéznem, alig voltam itthon, így időm sem volt fordítani. Remélem most már vissza tudok rázódni a rendes fordítói kerékvágásomba! 





A felirat elvileg az összes fellelhető verzióhoz passzol, de én a következőt ajánlom:
Thousand Days' Promise (2011) 720p-HANrel
Ezen belül pedig:
A.Thousand.Days.Promise.E06.111101.HDTV.X264.720p-HANrel

Megjegyzések

  1. Kedves Milly! Azt szeretném kérdezni, hogy online változatban megtudom e nézni. Köszönöm a munkádat Papp Zsuzsanna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsanna! :)
      Sorozatbaráton megtalálod már az első hat részt!
      Jó szórakozást hozzá! :)

      Törlés
  2. Kedves Milly itt is megköszönöm, hogy fordítod ezt a sorozatot, Kim Rae won a szívem csücske ♥ nagyon örülök neki!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, vittem a 6. részt...Kata58

    VálaszTörlés
  4. Drága Lili,nagyon szépen köszönöm a 6. részt is :)
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Lili.Bajba vagyunk jó páran merte a sorozatbarát tilto listára került.a virusirtó nem engedi behozni.Nem tudnád az indára feltenni?elöre is köszünüm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Judit!
      Próbáljátok blokkolni a vírusirtót, tegyétek be az oldalt, böngészőt a kivételek közé.
      Sajnálom, de az Inda töröl, ha úgy ítéli meg, illetve a GyIK-ben is írtam, hogy nemt teszem fel, égetem a felirataimat.

      Törlés

Megjegyzés küldése