FORDÍTÁS: General and I 62.rész - BEFEJEZŐ RÉSZ

Befejező rész
Bai Lan, Liang, Jin és Yan népe
örök időkig hálás lesz nekik!

Hát itt vagyok. Volt aki azt mondta ne álljak neki, mert nem érdemes, mert hosszú, mert leül a történet... De én nekiálltam, és nem hagytam abba! Mert nem hagyatkoztam más véleményére, amikor nekem is volt erről a sorozatról, hiszen láttam már ezelőtt, és imádtam! 

Köszönöm mindenkinek, hogy akkor sem siettetett, amikor nem jöttek gyakran a részek (főleg vizsgaidőszakban), ehelyett türelmesen várták velem! Azoknak pedig jó szórakozást kívánok az egész sorozathoz, akik most kezdik a maratont! 

Tartsatok velem következő projektemnél is, ami az Ezernapos ígéret [A Thousand Days' Promise] lesz. Ezt azonban majd csak később, nyár végén kezdem el, ugyanis egy ilyen hosszú sorozat után rám fér a pihenés... Azért mégis csak 62 részes volt. :)


Megjegyzések

  1. Itt is köszönöm, jó pihenést kikapcsolódást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Drága Lili! Először is mégegyszer szívből köszönöm neked,hogy ezt a minden tekintetben csodálatos sorozatot lefordítottad és így élvezhettük mi is a fordulatos,egy percig sem unalmas történetet a gyönyörű tájakat és nem utolsó sorban a színészek tökéletes játékát.Így nem tünk hosszúnak a 62 rész sem.annak aki nézte,biztosan nem :) Örülök annak,hogy mégis folytatod a fordítást ráadásul a A Thousand Days' Promise c.sorozattal,mert már régebben én is belenéztem,ugyanis nagy kedvencem Kim Rae Won és minden lefordított filmjét felkutattam és meg is néztem.Nem csalódtam bennük,így ezt is nézni fogom.Nagyon kíváncsi vagyok a blogod új kinézetére is,de mindenek előtt jó nyaralást
    pihenést és feltöltődést kívánok Neked.Sikerüljön minden úgy,ahogy szeretnéd ! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legdrágább Cicusom!
      Köszönöm, hogy végig velem tartottál, és nagyon örülök, hogy tetszett a sorozat! Remélem a következő is fog, habár érzem, hogy az bizony egy szomorúbb történet lesz!
      Igyekszem jó blogdizájnt készíteni, aztán majd meglátjuk!
      Neked is csodás nyarat, jó pihenést!:)

      Törlés
  3. Jupíí ez igen!..Hálás szívvel köszönöm a General and I sorozat fordítását,élveztem a sorozatot,mert a kedvencem.Veled tartok a jövőben is...Jó pihenést kívánok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsa!
      Nagyon örülök, hogy tetszett a sorozat, várlak vissza! Neked is jó pihenést! :)

      Törlés
  4. Kedves Lili! Nagyon szépen köszönöm a sorozat fordítását. Jó pihenést kívánok és várlak vissza, mert Kim Rae Won nekem is az egyik kedvencem, bár félek, hogy ez a sorozat nagyon szomorú lesz. De mindenképpen veled tartok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eugenia!
      Jövök is vissza majd, és nem árulok zsákbamacskát, abból amit eddig láttam a sorozatból, ez tényleg egy komoly és melankolikus dorama lesz! De kellenek ilyenek is! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése