FORDÍTÁS: Férjhez megy a nejem

Férjhez megy a nejem
[My Wife Got Married]

A németek elleni nagy sikerük ellenére sajnos már nem nem szurkolhatunk a koreai válogatottnak ezen a világbajnokságon! Én azonban elhoztam nektek a hangulatot, amit a koreai szurkolók érezhettek a nagy győzelem után, s amit vélhetően a 2002-es VB-n is átéltek, akkor amikor történetünk játszódik!

Gipsy Kings, foci, szerelem, két pasi és egy nő! Dióhéjban ez a Férjhez megy a nejem című film! Vagy mégsem?

Bevezető:

Minden a focival kezdődött. Deok-hoon beleszeret Ina-ba, aki él-hal a fociért. Hamarosan szeretők lesznek, és Deok-hoon feleségül kéri a lányt, aki először visszautasítja, azonban a következő pillanatban már boldog házasok. A házasság egy habos torta, egészen addig amíg egy nap In-ah azzal a kívánságával áll elő, hogy hozzá akar menni egy másik pasashoz. Nem akar elválni, és szereti is Deok-hoon-t, annyi változott csak, hogy az új pasit is ugyanúgy szereti. Elhagyja Deok-hoon-t, aki azonban képtelen In-ah-t elhagyni, és hozzámegy az új választottjához. Így pedig egy furcsa bigámia veszi kezdetét.

Szereplők:
Son Ye-Jin 
- Ina
Kim Ju-Hyeok - Deok-hoon
Joo Sang-Wook - Jae-Kyung

FELIRAT LETÖLTÉSE
(RAR)

Amennyiben számítógéped nem tudja kicsomagolni a RAR fájlt, külön-külön is letöltheted a két feliratot!
CD1
CD2

A felirat a következő fájlhoz passzol:
https://avistaz.to/torrent/1886-my-wife-got-married-2008-dvdrip



Megjegyzések

  1. Drága Lili!Köszönöm a filmet és a General and I 53.részét.Végre találkoztak a kedvenceink is,de azt hiszem még most jön a neheze,megállítani az ámokfutó királyi hitvest.Lassan a végére érünk ennek a csodálatos sorozatnak is.Szép napot Neked <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a fordítást. Többszöri nekifutásra sem tudtam kicsomagolni a rar-t, hibásan csomagolt fájlt jelez a gépem.. Megnéznéd, hogy mi lehet a bibi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajnos nem tudom, nekem jól működik, leellenőriztem. Próbáld simán megnyitni (WinRar archiválóval) és "kiszedni a fájlokat" külön mappába manuálisan.

      Törlés
    2. Amennyiben továbbra sem sikerülne, feltettem külön-külön is a két feliratot!

      Törlés
    3. Kedves Lili!

      Köszönöm, a 2CD-s jó lesz. :-))

      Törlés
    4. Szuper! Jó szórakozást a filmhez :)

      Törlés
  3. Szia! Nagyon szépen köszönöm :) :D

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom, hogy nem tudtam végignézni fordítással, mivel a rar-t nem bontotta ki a gépem. Az srt-t letöltve meg 1 és 2 cd-ben hozza a film meg egyben van fent az AvistaZ-n. Tehát a második részt már fordítás nélkül néztem végig. Kár hoogy nem értettem!! :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése