Ha VB, akkor én sem maradhatok le!

Azt hiszem nem okozok senkinek sem meglepetést, ha közlöm, épp tart Oroszországban - és ezzel együtt a világon minden kocsmában - a FIFA Világbajnokság. Habár nem vagyok nagy focirajongó (nekem inkább a tenisz illetve a vízilabda felé húz a szívem), ezt azért én is nézem! 

Source: blog.besunny.com

Úgy döntöttem következő fordításommal még hódolok is eme nemes esemény előtt, ugyanis elkezdtem fordítani a Férjhez megy a nejem (My Wife Got Married) című filmet, melyet a hét végére vagy jövő hétre ígérhetek, s melyben fontos szerepet kap a foci, illetve az El Clásico (egek, miket nem tudok!?), az előzetesben pedig a Gipsy Kings! 


Ahogy már mondtam, történetünk a focival kezdődik, méghozzá 2001-ben, amikor is Deok-hoon és Ina újra találkoznak. Deok-hoon meglepetésére Ina hatalmas Barcelona rajongó. Kettejüket összehozza a futball iránti szeretet, még akkor is, ha történetesen rivális csapatok szurkolói, Deok-hoon ugyanis elkötelezett Real drukker. De mint tudjuk, a szerelemben nincsenek határok, egy romantikus filmben pedig főleg!

Na és kik a vígjátékunk főszereplői?
Nem más mint Son Ye-Jin, Kim Ju-hyeok, és Joo Sang-Wook!

Megjegyzések