FORDÍTÁS: General and I 53.rész

53.rész
-Amíg Felséged él, Nagy Jin is élni fog!-

Bevallom az utóbbi napokban inkább a filmet (Férjhez megy a nejem) fordítottam, így a sorozatom, amit szeretnék még júliusban befejezni - hogy utána elmehessek pihenni és a fordítás folytatásán gondolkodni - némiképp háttérbe szorult és csak ma kezdtem érdemben fordítani a soron következő részt, miután megláttam, hogy idő van!
A fentebb említett film fordításával is majdnem végeztem egyébként, utána jön még egy lektorálás rész, aztán teszem fel nektek! :)
Remélhetőleg holnap, de mivel holnap délelőtt programom lesz, így vélhetően csak este lesz alkalmam dolgozni rajta!
Addig is jó szórakozást Chu Bei Jiék kalandjához!

LETÖLTÉS

Ami az Ázsia Ékkövein folyó eseményeket illeti, már megfogalmaztam a véleményemet néhány poszttal lejjebb, a továbbiakkal kapcsolatban egyelőre nem kívánok nyilatkozni!

Megjegyzések