DALSZÖVEG: AKMU - Dinosaur


Akdong Musician - Dinosaur
Fordította: Egnecsy

A régi szomszédságom
Annak a szomszédnak volt egy alagsora
Ott lakott a dinoszaurusz bácsi, együtt békésen éltek ott

A fürdőszoba ajtaja alatt volt egy egérlyuk
Minden éjjel aggódtam és vártam, hogy apu haza érjen
Semmi baj sincs!

Mert még nem tudtam a káoszról, ott kint
Még mindig olyan élénk
Fojtogatott a félelem
Ugorj gyorsan (3x)
Dinoszaurusz!

Gyermekkori álmom óriási dinoszaurusza
Kiáltással ébredek
Azt látva, hogy családja összegyűlt
A másik oldalt ott van a meleg ágy
Két lábbal rúgta meg
Anyu ringat engem
De nem tudom elrejteni reszkető ujjaimat
És apu azt mondta nekem, nyugodjak meg és nézzem a tv-t

Hirtelen az egész szobám fényleni kezd
Még mindig olyan élénk
Fojtogat a félelem
Ugorj gyorsan (3x)
Dinoszaurusz!

Gyermekkori álmom óriási dinoszaurusza
Kitörtem az ablakot, hogy kiálthassak a családomnak
Amikor újra meglátom, és újra, mikor meglátom azt a dinoszauruszt
Megpróbálok majd hangosan kiáltani
Dinoszaurusz!

Gyermekokri álmom óriási dinoszaurusza

Megjegyzések