TOP 10 KPOP: Girls' Generation [SNSD]


Korea nemzeti lánycsapata, legendák, a kpop koronázott királynői, minden gyakornok példaképei és sokak kedvence! Ez a Girls' Generation, más néven a Sonyeo shidae! 
És persze az én kedvenc lánycsapatom is, akik nélkül talán sosem ismerem meg a kpop-ot! 

Aprócska tudnivalók
Debütálás: 2007 (Into the New World)
Ügynökség: SM Entertainment
Tagok:
Taeyeon (vezér, főénekes)
Sunny (énekes)
Tiffany (főénekes)
Hyeoyeon (énekes, főtáncos)
Yuri (énekes, táncos)
Sooyoung (énekes, táncos)
Yoona (énekes, táncos, a csapat arca)
Seohyun (énekes, maknae)
Volt tagok:
Jessica (főénekes) :"(


10
THE BOYS
Az egyik legnagyobb SNSD sláger, amit még angolul is megjelentettek!


9
ALL MY LOVE IS FOR YOU
Természetesen a lányok Japánban is aktívak, ez a ballada pedig az egyik legszebb szám, amit valaha hallottam!

8
FLOWER POWER
Még meg sem tudtam különböztetni őket, de ezt a számot már imádtam! És persze a félrehallott szövegre (utalok itt a "flower pooped a spider" műremekre) még most is emlékszik mindenki. Igaz, én nem ezért szeretem :)

7
OH!
Oh, Oh, Oh! Pareul saranghae... 
Szuper jó, szuper fülbemászó, Oh!

6
GENIE
Nekem az egyik kedvencem! Tényleg! Bármikor újrahallgatom, ugyanúgy imádom!

5
ALL NIGHT
Szerintem ez a szám igenis jó! Ennek ellenére úgy gondolom, az SM nem promózta eléggé a lányokat a klip és az album megjelenése előtt. Sokkal nagyobb sikere is lehetett volna az idei - várva-várt - comeback-nek!

4
PARTY
A kedvenc nyári kpop slágerem, de szerintem nem csak nekem!

3
I GOT A BOY
Az első SNSD és kpop klip, amivel a YouTube-on találkoztam! Ennek köszönhető a töretlen rajongásom!

2
MR.MR.
Hiányzik Jessica... Nagyon-nagyon!

1
YOU THINK
A K-E-D-V-E-N-C! 

BIAS
Jessica

Megjegyzések