FORDÍTÁS: Gourmet 2. rész


2.rész

Sziasztok! :) 
Bocsi, hogy csak most lettem vele kész, de sajnos elég sűrű és fáradósak ezek a napok, és a fordításról, de szinte a doramákról is megfeledkeztem. Most viszont feleszméltem, és "gyorsan" be is fejeztem a sorozat második részét!

Jó szórakozást kívánok hozzá! :)

Bevezető: 
A lehetséges jelöltet, Bongju-t is villámcsapásként éri a hír, hogy ami tegnap még egyértelműnek tűnt, vagyis hogy ő lesz a Wonamjung örököse, mára már semmivé foszlott, s ha indulni akar az örökösi címért egy versenyen kell részt vennie. Ahol azonban olyan vetélytársa is akad, akinek győzelmére senki, de még ő maga sem fogadna! 






Megjegyzések

  1. Köszi, nagyon várom a többi részt is, mert szeretem a főszereplőket.

    VálaszTörlés
  2. Szia a filmet hol tudom hozzá letölteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://doramax264.com/7126/gourmet-k-drama-200mbeps/

      :)

      Törlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a feliratot.♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Szia Lili!!
    Először is nagyon köszönöm a 2 rész felirat fordítását. Nagyo szeretem Kim Rae- Won játékát mondhatni a kedvenceim között tartom
    A megújult oldalhoz gratulálok, nagyon tetszetős és kellemes ránézni :)
    Üdv: mamoca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erzsi!
      Nagyon szívesen!:)
      Köszönöm, most hirtelen rám jött a karácsony hangulat :D

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Fordítónk, tedd csak a napi dolgodat, majd meg lesz egyszer. Nagyon köszönöm. Üdv. Mocsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése