Köszönöm!

Amit tegnap kaptam arra tényleg nem számítottam! Köszönöm a sok kedves visszajelzést amit Tőletek kaptam! Én is annyira örülök ennek, mint ti. Ezt pedig egy újabb poszttal köszönöm meg. 

Sokan mondtatok ötleteket, kritikákat a blog dizájnjával kapcsolatban amit köszönök is, de épp ezért most elárulom, hogy nem sokat foglalkoztam vele, de majd fogok, és ezt látni is fogjátok! Ugyanis nem csak a felirataimat szeretném itt néha napján (remélhetőleg persze nem olyan ritkán) megosztani, de ha úgy adódik sorozat ajánlókat is tervezek írni, és Koreával kapcsolatos cikkeket érdekességeket amiket a szeptemberi utazásom során tapasztaltam illetve tanultam. 

Mert nem csak sorozatot szeretek nézni, de nagyon szeretek írni is. Volt már nekem egypár blogom, de ezt most igazi céllal indítottam, és remélem örömötöket lelitek abban amit ide firkantgatok. 

További jó karácsonyi készülődést kívánok és kellemes délutánt! 

A bejegyzéseket pedig mindig azzal a videóval fogom zárni, amit az írása közben hallgatok! :) 


Megjegyzések