Boldog Újévet!

Minden sorozatrajongónak sikerekben gazdag újévet kívánok,  az estére pedig egy remek szilvesztert!

Örömmel jelentem, hogy a Golden Time általam fordítandó részei már mind készen vannak, Lídiának továbbküldtem, ezért azt aki még nem volt biztos abban, hogy ez a sorozat is végignézhető lesz, biztosíthatom, hogy de! :)

Mivel ezzel a sorozattal végeztem, új fordításba kezdek, amit kérésre fogok elkezdeni. Ezért ez alatt a poszt alatt lehet címet írni és majd ha minden jól megy, megpróbálom teljesíteni! :)

Megjegyzések

  1. Szia,kedves Lili!Én egy tajvani sorozatot szeretnék nagyon megnézni a smiling pasta-t...
    De ha mindenképpen koreait szeretnél fordítani,akkor a 2005-s Magic sorozatot ajánlom. Nagyon szeretném megnézni mindkettőt.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia Lili!
    Ismét ide látogattam és amint felajánlottad, hogy kérésre is fordítasz nekem lenne egy. A fanklubban már szó volt erről a sorozatról a HOTELIER-ről lenne szó nagy kedvencünk Bae Yong Joo főszereplésével és sok ismert












    színésszel. Sokan örülnénk ha be lenne fejezve, ugyanis 4. résznél (20 részes) KANAME3826 abbahagyta (2014 aug.)
    Esetleg kedved lenne hozzá, nagyon megköszönném sokak nevében merem leírni Köszönöm ha kérésem teljesítve lenne
    Üdvözlettel: mamoca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Megnézem mit tehetek :)

      Törlés
    2. Szia!
      Örülök hogy válaszoltál és köszönöm :D

      Törlés
    3. Kedves Erzsébet!

      Ma írtam a Shigatsu Team-nek, hogy átvállalnám tőlük a fordítást. Ha beleegyeznek akkor ez lesz a következő projekt. A válaszukról tájékoztatlak.:)

      Milly

      Törlés
  4. De fura lett a megjegyzés a nagy kihagyással, nemtudom hogy történt, de azért talán értelmes lett

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

  6. Nagyon Boldog Új Évet Kíánok sikerekben, gazdagságban egészségben :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése