Hangolódjunk: When My Love Blooms bevezető

A cikk és a képek forrása: soompi.com



Jövőhéten, április 25-én indul a tvN 16 részes drámasorozata, amelynek én fogom készíteni a fordítását. A tvN előzetesként lehozott egy videót, amiben bekukkantást nyerhetünk a sorozat néhány kockájába; 

A történet Han Jae Hyun és Yoon Ji Soon szerelmének történetét mutatja be, akik az egyetemen alkottak egy párt, majd évekkel később újra összehozza őket a sors. A fiatal Han Jae Hyun-t a Got7 népszerű fiúcsapat tagja, Jinyoung alakítja, aki már több sorozatban is feltűnt az elmúlt években. A fiatal Yoon Ji Soon-t pedig Jeon So Nee formálja meg. 
A napjainkban játszódó jelenetekben két kiváló színész, Yoo Ji Tae (Mad Dog, Healer) és Lee Bo Young (I Can Hear Your Voice), alakítják őket.



A klip elején Han Jae Hyun-t látjuk, aki éppen a börtönből szabadul nagy médiafigyelem kereszttüzében, miközben magában arra gondol "Minden, amit eddig igaznak véltem... nincs többé."
Yoon Ji Soo eközben mindig figyelemmel kísérte életének alakulását, és gyakran gondol vissza rá, amikor még ártatlan szerelmesekként éltek együtt, mielőtt még az élet nehézségei nem választották szét őket.



1990-be repít vissza minket a videó, amikor Han Jae Hyun és Yoon Ji Soo egyetemi csoporttársaként találkoznak. Yoon Ji Soo vakmerően Han Jae Hyun elé áll, szinte felszólítva a fiút hogy randizzanak, mire amaz teljesen lefagy, és csak bámul maga elé, miközben Ji Soo mosolyogva integet neki a buszról. "Mellettem álltál... a mindent jelentetted nekem."

De Han Jae Hyun sem felejtette el a nőt. Habár a munkája és a karrierje élteti, amikor Yoon Ji Soo-ra gondol, eszébe jut egykori önmaga, az önzetlen ember, aki akkor volt. "Bármerre néztem, nem találtalak. Még mindig nem értem, miért hagytál el aznap."

Egy nap, Han Jae Hyun komoly dilemmába kerül, amikor Yoon Ji Soo fia iskolai erőszakba keveredik. Megpróbálja megvédeni a fiút, de a körülötte lévők rámutatnak, hogy ő nem az a fajta ember, aki a mások védelmére kel, sokkal inkább az a fajta, aki ok nélkül megszabadul tőlük.



Minél közelebb kerülnek egymáshoz, a nő annál inkább próbálja ellökni magától. Azt mondja, "Azért bánkódunk és vágyakozunk, mert nem tudtunk végképp elszakadni egymástól. Remélem, most egyszer s mindenkorra véget vethetünk ennek." Jae Hyun erre azt válaszolja: "Ez nem bűntudat, megbánás vagy remény. Én csak meg akarlak védeni téged úgy, ahogy te védtél meg engem."

A sorozat jövőhéten debütál, a Viki-n lesz elérhető, nagy valószínűséggel az ő feliratukból fogok dolgozni!

Addig pedig Lee Min Ho sorozatával boldogítsuk egymást! Itt is köszönöm a feliratot az Ezoritu Fansub-nak! :) 


Milly

Megjegyzések