Milly kedvencei - 2017


2017 kedvencei

Eltelt egy év, de ez sem nyomtalanul, hiszen rengeteg csodaszép sorozattal kedveskedtek nekünk idén is a készítők és a fordítók, szuper új hírességeket fedeztek fel, új kpop-csapatok és énekesek debütáltak! Úgy döntöttem, hogy megpróbálom megfelelően zárni az évet, ezért most elhoztam nektek az én személyes 2017-es "Best Of" listámat! Ennek persze nem kell egyeznie a tiétekkel, á, dehogy! Hozzáteszem, nem láttam az összes sorozatot, nem hallottam az összes dalt amit kiadtak, ezért elképzelhető, hogy ami szerintetek a legjobb, azt én nem is ismerem. Ezért kérlek, kommentben ti is írjátok meg nekem kedvenceiteket, lássuk kinek ki volt 2017 legjobbja! 

Kedvenc sorozat:
GOBLIN
Mestermű, semmi kétség. Jó pár éve nézek már koreai sorozatokat, és egy ideje már nem tudnak újat mutatni. Tele van mindegyik klisével, s annak ellenére, hogy a történetek mind érdekesek és aranyosak, egy idő után már kiszámíthatóak lesznek. De nem a Goblin! Hát ez valami fantasztikus volt, sosem tudtam, hogy mi fog következni. A történet, a színészek, az események, mind elképesztő és zseniális volt! A legjobban mindenképpen azt imádtam benne, hogy minden meglepetés volt. A végére egyáltalán nem számítottam, s bár első percben kiakadtam, hogy miért ér így véget, a másodikban már elégedetten bólogattam, hogy "na, így kell ezt csinálni". Egyszerűen csodálatos volt. Na de mit is várhatnánk egy olyan sorozatról, aminek tudjuk hogy az a Kim Eun-Sook az írója aki már elhozta nekünk a Secret Garden-t, a Descendants of the Sun-t és nem mellesleg az Heirs-t is! Kim Eun-Sook neve garancia egy csodálatos sorozatra!


Kedvenc színészem:
LEE DONG-WOOK
(Goblin)
Kaszás Oppaa!!! Lehet hogy lesznek akik nagyon nem értenek velem egyet, de számomra ő az év "felfedezettje". A Goblin-ban találkoztam vele először, ami elég hihetetlen, mert már közel 17 éve játszik, engem mégis elkerült. De szerencsére most megtalált, és ha lesz időm sorozatozni, az ő sorozataival fogom kezdeni, mivel nagyon jó színész! Remekül hozta a szentimentális kaszást, a bizalmatlan királyt, és a kicsit félénk szerelmest. 

Kedvenc színésznő:
TIFFANY TANG
(Princess Wei Young)
Lévén hogy eddig elkerültek a kínai sorozatok, vele sem találkoztam még, egészen a Princess Wei Young-ig, amit ezúton is ajánlok mindenkinek. Egy bolondos fiatal hercegnő, akinek élete egy habos torta, egyik pillanatról a másikra magára marad. Ahhoz hogy túléljen, fel kell nőnie, elrejtenie kilétét és az ellenség házában kell élnie. Tiffany Tang remekül hozta a szerepét! Az biztos, hogy nekem egyik kedvencem lett! Alig várom, hogy a My Sunshine-ban is lássam! 

Kedvenc OST
CHANYEOL, PUNCH - STAY WITH ME
(Goblin OST)
Nem, azt hiszem itt nincs mit magyaráznom. Punch egyértelműen a dorama ost-k királynője, Chanyeol pedig... nos, szerintem mindenki érti. 

Kedvenc lánycsapat:
BLACKPINK
A YG hercegnői, és azt hiszem a 2NE1 visszavonulásával hamarosan királynői.
Bias: Lisa

Kedvenc fiúcsapat:
BTS
Nem tudom mikor lettem nagy BTS rajongó, csak úgy megtörtént. Mindenesetre amit ebben az évben (jaj, mármint tavaly) csinált ez a hét srác olyat még nem látott a kpop-világ!
Bias: Jungkook és JHope (nem tudok választani)

Kedvenc együttes:
CNBLUE
Van, ami sosem múlhat el. A CNBLUE iránti rajongásom például ilyen. Ez örök! 

Kedvenc új lánycsapat
1NB
Mondhatni véletlenül hallgattam meg a Where U At című számukat, de nagyon megtetszettek. Abszolút teljes a csapat. Jó énekhang, jó koreográfia. Remélem az idő előrehaladtával nőni fog a népszerűségük, mivel egyelőre még nem nagyon ismertek. 
Bias: Leeda

Kedvenc új fiúcsapat:
WANNA ONE
Make me feel so high... :)
Bias: Kang Daniel

Kedvenc új együttes:
ROSE
Mit nem adnék hogy ott legyek a koncertjükön! Azt hiszem, talán még a CNBLUE-nál is jobban szeretem őket... És ez nagy szó!

Kedvenc női előadó:
CHUNGHA
A Produce 101 óta a kedvencem, és őszintén örültem, hogy nem csapatban hanem szólóként debütált. Azt hiszem, sokkal jobban passzol hozzá! 

És nem utolsó sorban...


Kedvenc férfi előadó:
JONGHYUN
You did well, Jonghyun!

Megjegyzések

  1. Szia Lili! Köszönöm eddigi munkáidat, kivánok boldog új esztendőt, és sikeres vizsgákat. Üdv:Enikő

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése