Christmas Time

Nem, nem elég hogy tegnap itthon mézeskalácsot sütöttem, illetve adventi koszorút is készítettem, muszáj volt mindenki legnagyobb örömére (itt erősen iróniával fűszereztem mondandómat) még a blogot is karácsonyi díszbe öltöztetnem. Nyugalom, csak egy hónapig kell elviselni ezt a beteges karácsony őrületemet, ígérem utána minden visszatér a normális medrébe... én is. Addig is sajnálom, muszáj túlélni a karácsonyőrületet. 
Idén sajnos nem tudtam zenemodult betenni, ugyanis néhány böngésző (pl. Opera) blokkolja emiatt az egész blogot, és nem is engedi megnyitni. Hát, sajnos ez van. De jaj, nekem még így is tetszik! És hogy egy cseppet se tűnjek önzőnek, remélem valamennyire nektek is, mivel elsősorban Nektek csináltam. Más kérdés, hogy nagy-nagy örömmel! :)


Nem utolsósorban remélem, Joongki-val sikerül néhányotokat kiengesztelnem! Puszi-pacsi mindenkinek! 

Megjegyzések

  1. Szia Lili.
    Nekem nagyon tetszik a karácsonyi blogrucid.

    VálaszTörlés
  2. Szia Lili,nekem is nagyon tetszik a karácsonyi oldalad a színek is kedvenceim,olyan finom az egész,jó ránézni :) A Karácsony pedig a legszebb ünnep az évkörön,hiszen a fény ünnepe.Én is mint szerintem nagyon sokan alig várom és szeretem,hogy olyan hosszan elnyúlik mert megelőzi az advent a várakozás időszaka.Ami az embernek örömet okoz az semmiképpen nem őrültség.Persze van aki úgy éli meg,mert meg akar felelni az elvárásoknak és vásárlással tölti ezt az időt és az elég fárasztó lehet.Örömteli készülődést Neked és mindenkinek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a kedvenc zenémmel kívánok Neked boldog adventet :)
      https://www.youtube.com/watch?v=EvDxSW8mzvU

      Törlés
    2. Kedves Cicus!
      Ne haragudj, hogy csak most tudok válaszolni!
      Nagyon örülök, hogy tetszik neked, és hogy hasonlóan várod már az Adventet és a Karácsonyt. Szerintem is az év legszebb időszaka! :)
      Neked is örömteli készülődést!
      És a zenét is köszönöm, most is épp azt hallgatom! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése