OFF: KPOP lista - Április

Most már hivatalosan is itt a tavasz, aminek én személy szerint nagyon örülök. Ezért most egy olyan listát hoztam, amiben új slágereken kívül tavaszias vidám számok is helyet kapnak! 
Nektek melyik a kedvencetek a felsoroltak közül? 
Jó szórakozást hozzájuk!


Yezi
Cider
Yezi-t eddig nem ismertem, de a Fiestart sem. Viszont ez a szám és a videoklip tesz róla, hogy mostantól rajta tartsam a szemem! Nagyon badass a csaj és ez nekem mindig is tetszett! Girl Power! A szövegben pedig benne van minden, amivel egy kpop idolnak szembe kell néznie és aminek meg kell felelnie! Szóval, felirat bekapcsol és Listen! :)


GOT7
FLY 
A GOT7 fanok nagy része megenne ebédre, ha nem tenném fel a listára a legújabb számukat, amire nem tudom azt mondani, hogy rossz, mert nem az, csak épp nekem végtelenül monoton és semmitmondó. Szeretem őket, de az If you do-val magasra tették a lécet és ezt sajnos most nem sikerült megugrani. 


Yoo Young Jin & D.O
Tell me (What is love)
Már akkor megláttam D.O-ban a kivételes tehetségét, amikor először találkoztam az EXO-val és jó ideje már hogy a szóló karrierjét várom. Ez persze még nem az, de ízelítőként is vehetjük! Remélem az SMTown átgondolja majd a dolgot, hiszen az EXO tagokra is ráférne már egy-két szóló debütálás! 

GFriend 
Me Gustas Tu
Aki ismer az tudja, mennyire szeretem a GFriend-et és már "kicsi koruk óta" követem őket... ami azt jelenti, hogy tavaly óta. Azóta pedig a lányok folyamatosan feljebb és feljebb másznak azon a bizonyos kpop népszerűségi ranglétrán és nagyon úgy tűnik, hogy senki nem tudja megállítani őket! :)


miss A
Only You
Emberek! Ez a szám most lett nemrég egy éves és még mindig hatalmas sláger. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy közel ötven milliószor látták és szerintem mindenki kívülről tudja a refrént! 





Seventeen 
Mansae
Hát őket aztán nem lehet nem szeretni! Ez a szám pedig bármikor feldob! Ha pedig még nézhetem is őket, akkor bekövetkezik az apokalipszis ugyanis nekem ott végem!
Joshua Forever! 





Megjegyzések

  1. Szia! Tudom, az én kedvencem már kiöregedett a szakmából, de a számai még most is élők, és szépek. Alex Chu.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    "Seventeen" az itt felsoroltak közül, nagyon aranyosak, és ez a szám is remek.
    De én maradok a jó öreg "FTISLAND" és "CN BLUE"-s fiúknál!!!!
    Hong Ki a szives csücske.
    Üdv.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése