Mi lesz itt?

Gondolom, legtöbbeteknek feltűnt, hogy mennyire gyorsan haladok a Hotelier-rel. Elárulok egy titkot; már a hetedik rész is elkészült,  holnap igyekszem feltenni ide. Ha minden úgy megy,  ahogy szeretném,  akkor a hét végére talán a 10.részig is eljutok. Ez azonban nem biztos. Szóval most első és legfontosabb ennek a sorozatnak a befejezése. Viszont mivel nem szeretném,  hogy két rész között annyit kelljen várnotok, hogy amikor végre megérkezik egy felirat már a kutya se emlékszik arra, mi történt legutóbb.  Mivel azonban én is iskolában vagyok és nem a fordítás a fő hivatásom (pedig milyen jó lenne...) ezért általában akkor fordítok amikor van időm. Előre pedig nem tudom megjósolni, hogy mikor lesz és mennyi. 


Life in Korea
Természetesen párhuzamosan fogom írni ezt is, már tudom miről fog szólni az ötödik rész, és igyekszem úgy írni majd, hogy minden sorát élvezni tudjátok.  :) Köszönöm az eddigi bátorítást, ez ösztönöz hogy tovább csináljam.! 

Hmm...ki imádja még rajtam kívül a Secret Gardent? ^.^ 


Megjegyzések

  1. Szia!
    Nagyon szeretem, igaz régen láttam, de azóta is emlékszem majdnem minden percére. Főleg Hyun Bin alakítására, (az egyik kedvenc) de mondhatni Ha Ji-Won, vagy Yoon Sang-Hyung, sorolhatnám mind. Egyszóval rajongtam a sorozatért, alig vártam, hogy időm legyen és már lógtam a gépen. De így jártam a Winter Sonata-val is. Ezek voltak az első sorozataim amióta rátaláltam és ráéreztem az ízére nem tudok leszokni róluk.
    Remélem nem untattalak ezekkel a kis kitérőimmel. Üdv.: mamoca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sírtam rajta... de a nevetéstől! :) igazi klasszikus és a színészek is nagyot alakítanak; Hyun Bin zseniális volt, Ha JiWon-ról pedig eddig mindig is tudtuk, hogy Korea egyik legkiválóbb színésznője! :)

      Törlés
  2. Szia!
    Tudod milyen jó dolog, ha reggel, mikor bekapcsolom a gépet, ott a monitoron az értesítés?Meghatározza a napom.
    Köszönöm neked, kívánom, hogy neked is szerezzen valaki ennyi örömöt!
    Edit.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése